לופטהנזה ויונייטד, עשויות לוותר על סלוטים בנמלי התעופה של פרנקפורט וניו יורק לטובת המתחרות בעקבות חקירת ההגבלים העסקיים של הנציבות האירופית בנושא מונופול ברית סטאר אלייאנס בקווים בין אירופה וצפון אמריקה
חברות התעופה ברית סטאר אלייאנס: לופטהנזה, יונייטד ואייר קנדה, הציעו לוותר על סלוטים בנמלי התעופה של פרנקפורט וניו יורק למתחרות , בעקבות בדיקת ההגבלים העסקיים של הנציבות האירופית בנושא שיתוף הפעולה בטיסות טרנסאטלנטיות "לנוסעי הפרמיום". פתרון שעשוי לסיים את הפרשה.
ב-2009 נפתחה חקירת הנציבות האירופית בנושא ההגבלים העסקיים על אפשרות לשיתוף פעולה בין חברות בברית סטאר אלייאנס וחשש ששיתוף הפעולה עלול להזיק לנוסעים בקווים ביו אירופה לצפון אמריקה, המכונים "נוסעי הפרמיום" ולגרום לעליית מחירי כרטיסי הטיסה.
לפי ההצעה, מתחרות של ברית התעופה סטאר אלייאנס עשויות לבחור את הסלוטים של המראה ונחיתה בנמלי התעופה של ניו יורק ופרנקפורט על מנת לאפשר להם לקיים 7 טיסות שבועיות נוספות בקווים שבין שתי היבשות.
לכל הנוגעים בדבר ניתן חודש להביע את עמדתן בנושא לנציבות האירופית
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78626