דיילי בריטיש איירווייס ישתמשו מעתה ב-iPAD להעשרת השירות האישי לנוסעים.
חברת בריטיש איירווייס ציידה את דיילי הטיסה במכשירי ה-iPAD המשוכללים ביותר – על מנת להעשיר את השירות האישי לנוסעים ולהקל על עבודתם של הדיילים.
באמצעות ה-iPAD, יוכלו הדיילים לדעת מהן העדפותיו האישיות של כל נוסע ונוסע, היכן יושבים הנוסעים ואם יש להם בקשות דיאטטיות או צרכים מיוחדים. כמו כן, יוכלו הדיילים לספק מידע אישי לחברי המועדון של בריטיש איירווייס Executive Club – כמה מיילים ונקודות צברו, וכיצד יוכלו לממש אותם.
בנוסף, ייהנו הדיילים מגישה נוחה ומהירה למידע חיוני כמו מדריכי הטיסה, הוראות החירום ולוחות הזמנים, וכן יוכלו להתעדכן ולשתף מידע בזמן אמת מול צוותי הקרקע שבשדה התעופה.
בשלב זה כ-100 דיילים של בריטיש איירווייס עובדים עם ה-iPAD, וביל פראנסיס, מנהל חווית הטיסה של החברה, מספר כי בכוונת בריטיש איירווייס לצייד את כל הדיילים בחברה במהלך החודשים הקרובים, ואף להמשיך ולפתח אפליקציות נוספות אשר יאפשרו לחברה להעשיר עוד יותר את חווית הטיסה של הנוסעים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=80558