יונייטד אירליינס משיקה את Rhapsody, מגזין לייף סטייל ומותרות לנוסעי מחלקת הפרימיום ועבור המבקרים במועדונים של יונייטד ובטרקליני המחלקה הראשונה, United Global First
חברת יונייטד איירליינס ו-Ink Publishing, המוציאה לאור את כתב העת Hemispheres, הכריזו על השקת הגיליון הראשון של Rhapsody, כתב עת ספרותי חודשי בנושא לייף סטייל ומותרות, באופן בלעדי עבור לקוחות מחלקת הפרימיום של יונייטד אירליינס ועבור המבקרים במועדונים של יונייטד ובטרקליני המחלקה הראשונה, United Global First.
Rhapsody יציע סקירה מוסמכת של האנשים והמגמות העדכניים ביותר המגדירים חיי עושר והליכי חשיבה של העשירים במאה ה-21.
כל גיליון יציג תוכן מעורר מחשבה מאת עיתונאים נחשבים ביותר, עם תמונות מדהימות של צלמים ידועים. בין הסיפורים והצילומים האיכותיים בכתב העת ישובצו חדשות והודעות עדכניות על המתרחש בתרבות הגבוהה, וכן על מוצרי מותרות, בישול עילי ומלונות מובחרים
.
"לקוחותינו ימצאו סיפורים מעניינים ותמונות מרהיבות עין שירתקו אותם וילבו את תשוקתם לנסיעות, טכנולוגיה, תרבות ואיכות חיים גבוהה", אמר סמנכ"ל מחלקת טיפוח הנאמנות ופיתוח עסקי, פרבין שרמה.
"התוכן הייחודי, מאת כמה מהכותבים, העורכים והצלמים המוערכים ביותר בעולם, הוא מרכיב נוסף הבונה את חווית הטיסה במחלקת הפרימיום וההתארחות בטרקלינים שלנו, שאין לה מתחרים בעולם", הוסיף פרבין שרמה.