חברת התיירות ישראייר חוברת לחברת הטכנולוגיה ביו-נקסוס לאפליקציה ללא צורך בחבילת גלישה, שמשנה את עולם ההדרכה והטיולים המאורגנים
חברת התיירות והתעופה ישראייר, שדורגה בשנת 2017 כאחת מחמש השחקניות הגדולות בנתב"ג וכסיטונאית התיירות הגדולה בישראל, חוברת לחברת הטכנולגיה ביו-נקסוס שמתמחה בפיתוח פלטפורמה חכמה לדיגיטיזציה ולניהול תהליכים מורכבים.
שתי החברות משיקות במשותף אפליקציה ייחודית שמשנה את עולם ההדרכה והטיולים המאורגנים ותאפשר למדריך או המנחה לתקשר עם קבוצת חניכים או מטיילים בצורה יעילה המעצימה את חווית ההדרכה.
ישראייר – המטיסה עשרות אלפי מטיילים בשנה באלפי טיולים מאורגנים באמצעות המותג נתור – תהיה הלקוחה הראשונה של האפליקציה שתוצע למכירה לסיטונאי תיירות בארץ ובעולם ולמוזיאונים ומרכזי מבקרים.
בבסיס האפליקציה עומד פיתוח ייחודי מוגן פטנט, המאפשר למדריך לתקשר עם חברי קבוצה באמצעות מכשירי הטלפון החכמים שלהם ללא צורך בחבילת גלישה או כל רשת אלחוטית ובכך מייתרת את הצורך ברכישת מערכות השמע המוכרות כיום, צעד שיאפשר להוזיל עלויות בצורה משמעותית.
מעבר להתקשרות החכמה בין חברי הקבוצה ולחסכון המשעותי בעלויות, מייצרת האפליקציה סביבת שיתוף אינטימית בין חברי הטיול המאורגן. האפליקציה תנהל את ההוצאות המהותיות של הטיול ותאפשר חסכון ובקרת עלויות של הטיול.
פוטנציאל לשימושים תיירותיים נוספים
האפליקציה מאפשרת לבנות מערך הדרכה וטיול מסודר מבעוד מועד, הכולל רשימת המשתמשים, רשימת האתרים ולו"ז ההדרכה והטיול ויאפשרו לספק למדריך כלים להעצמת הדרכתו באמצעות שיתוף של מידע, תמונות, סרטונים, קטעי קריאה ומוזיקה, מסמכים נדרשים ועוד.
האפליקציה תשמש לשמירה על קשר בין המשתמשים למדריך לאורך כל הטיול על ידי שליחת הודעות, עדכון שוטף של לו"ז, מעקב אחרי כבודת המשתמשים, ספירה אוטומטית של הנוכחים באמצעות טכנולוגיות שונות, הודעה על התנתקותו של אחד המטיילים, כפתור החירום שמאפשר למטייל לשלוח הודעה למדריך הכוללת את מיקומו במקרה של מצוקה או התנתקות מהקבוצה.
יישום נוסף המתלווה לאפליקציה הנו לוח בקרה הנמצא במטה החברה שמאפשר ברגע נתון לראות את מיקום הקבוצה בעולם, סטאטוס עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב.
האפליקציה עברה את שלב הפיילוט והניסויים והשימוש המסחרי בה כבר החל.
לדברי יוני צברי, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ישראייר, האפליקציה נולדה כצורך אמיתי של קבוצת ישראייר ונתור לתת שירות מתקדם בתחומי ההדרכה, בין היתר בתחום של ערכות השמע. "האפליקציה אמנם משמשת כיום את פעילות הטיולים המאורגנים של הקבוצה שלנו, אך יש התעניינות לשירות מצד גורמי תיירות רבים בארץ ובעולם", אמר.
לדברי ציקי פוקס, מנכ"ל ביו-נקסוס, "הטכנולוגיה שפותחה על ידינו, יכולה לשמש בעתיד כבסיס לפיתוח למתן פתרונות בתחומים נוספים כגון תרגום סימולטני, תקשורת בין עובדים ואפילו פתרון לתקשורת בשדה הקרב".
לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת ישראייר, האפליקציה תצעיד את עולם ההדרכות לעתיד חדש תוך מתן שירות המעצים את המדריך ומארגן בצורה יעילה את הטיול עצמו. "כבר היום לאפליקציה יכולת להציע למטייל הצעות אטקרקטיביות להנחות במרכזי קניות ומסעדות בהם הוא מתעתד להיות", ציין סתיו.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68755