APEX מסתמכת רק על משוב הנוסעים בקטגוריות משנה כגון שירות, בידור, נוחות מושבים ו-Wi-Fi
חברת התעופה טורקיש אירליינס הוכרזה "חברת תעופה גלובלית בעלת חמישה כוכבים" על ידי APEX (איגוד חוויות הנוסעים של חברות תעופה), אחד מארגוני התעופה המהימנים והבולטים בעולם. APEX נתנה תוקף למחויבותה של חברת Turkish Airlines לשביעות רצון הנוסעים ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.
מומחי תעשיית התיירות נפגשו ב-AT, מרכז כנסים בלוס אנג'לס, ב-9 בספטמבר לטקס פרסי APEX / IFSA בו הוכרזו דירוגי חברות התעופה הרשמיות של APEX. נוסעים דירגו למעלה ממיליון טיסות של כמעט 600 חברות תעופה ברחבי העולם בין יולי 2018 ליוני 2019. קטגוריות נשפטו בסולם חמישה כוכבים בחמש קטגוריות משנה: נוחות מושבים, שירות בקבינה, אוכל ומשקאות, בידור ואינטרנט אלחוטי. לאחר בדיקת המשובים, הוענק לטורקיש אירליינס ממוצע של חמישה כוכבים בפעם השלישית ברציפות.
יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל של טורקיש איירליינס, מהמט אילקר אייג'י אמר: "טורקיש אירליינס שואפת להציע שלמות לאורחים שלנו בכל אחד מהיבטי מסעותיהם. עם מחלקת העסקים המחודשת ב- Dreamliner החדש שלנו, סגנון הנסיעה החדש לגמרי בשדה התעופה של איסטנבול, הבית החדש שלנו ושירותים יוצאי דופן מעל העננים, אנו עוברים שינוי. אנו שמחים לראות שהנוסעים שלנו מעניקים לשינוי הזה חמישה כוכבים. אנו מודים ל- APEX ולכל הנוסעים שלנו על ההכרה במאמצים שלנו תוך שהעניקו לנו את הפרס היוצא דופן הזה בפעם השלישית ברציפות."
APEX מבדלת את עצמה כתוכנית הדירוג הראשונה המסתמכת אך ורק על משוב הנוסעים בקטגוריות משנה כגון שירות, בידור, נוחות מושבים ו-Wi-Fi במהלך תהליך הבדיקה שלה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=99572