החל מ- 10 באוגוסט 2016 תציעה קבוצת לופטהנזה שירות טרום טיסה לקהל נוסעיה. במסגרת השירות, יגיע לבית הלקוח או למשרדו צוות המורכב מבודק ביטחוני מטעם רשות שדות התעופה ואיש קרקע של חברת התעופה אשר יבצעו לנוסעים בידוק ביטחוני, שקילה, תיוג ואיסוף הכבודה
קבוצת לופטהנזה הכוללת את לופטהנזה ,SWISS ואוסטריאן איירליינס, יציעו שירות טרום טיסה בבית הלקוח. במסגרת השירות, יגיע לבית הלקוח או למשרדו, בזמן המתאים לו ועד מספר שעות לפני הטיסה, צוות המורכב מבודק ביטחוני מטעם רשות שדות התעופה ואיש קרקע של חברת התעופה אשר יבצעו לנוסעים בידוק ביטחוני, שקילה, תיוג ואיסוף הכבודה. בנוסף, הצוות ימסור לנוסעים את כרטיסי העלייה למטוס, וכך יאפשר להם להגיע היישר ובנוחות אל שער היציאה בנמל התעופה.
שירות טרום הטיסה מהבית, המתבצע באמצעות חברת "פרימיום צ'ק אין" מאפשר לטסים להגיע לנתב"ג, לאורך כל השנה ובמיוחד בתקופות העמוסות, ללא כבודה ומזוודות, ישירות אל ביקורת הגבולות ולדיוטי פרי. השירות מיועד למשפחות, אנשי עסקים, משלחות, קבוצות, אוכלוסיה מבוגרת וכל מי שרוצה להתחיל את הנסיעה לחו"ל בנוחות, מבלי להיסחב עם המזוודות או הציוד.
השירות יוצע החל מה-10 באוגוסט, 2016.
את השירות ניתן להזמין מרגע רכישת כרטיסי הטיסה דרך אתר premiumcheckin.co.il, והוא זמין ללקוחות המתגוררים מחיפה בצפון, דרך מרכז הארץ ואזור ירושלים ועד באר-שבע בדרום.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71702