על פי ההסכם החדש בין שתי המדינות רשאית כל מדינה למנות חברות תעופה נוספות בקו ת"א – אמסטרדם – ת"א ולהפעיל עד 30 טיסות שבועיות, 15 תדירויות טיסה לכל צד
חילופי אגרות בין רשות התעופה האזרחית של ישראל והולנד יאפשרו לחברות תעופה נוספות לטוס בקו ת"א – אמסטרדם- ת"א.
על פי ההסכם החדש בין שתי המדינות רשאית כל מדינה למנות חברות תעופה נוספות בקו בין שתי המדינות ולהפעיל עד 30 טיסות שבועיות, 15 תדירויות טיסה לכל צד.
מנהל רת"א, גיורא רום: "עדכון הסכם התעופה יוביל, בין היתר, לגידול ברמת התחרות ובמספר הטיסות. הגידול במשתנים אלה צפוי להוביל לירידת מחירים ולגידול בהיקפי התנועה בין ישראל להולנד, הכוללת מרכיב משמעותי של תיירות נכנסת".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78242