דרכוני החירום יונפקו ב-17 לשכות מינהל האוכלוסין: אילת, אשדוד, באר שבע, בני ברק, חיפה, ירושלים מזרח, ירושלים, כפר סבא, נוף הגליל, נתניה, עפולה, פתח תקוה, צפת, קריות, ראשון לציון, רמלה, תל אביב ונתב״ג
לקראת פקיעת הוראת השעה להנפקת דרכונים זמניים בסוף חודש אוגוסט, מעדכנת רשות האוכלוסין וההגירה את הציבור כי החל מה-1 בספטמבר 2023, דרכון חירום (זמני) ישוב לקדמותו ותוקפו יהיה לשנה אחת.
דרכוני החירום יונפקו ב-17 לשכות ובנתב״ג מינהל האוכלוסין: אילת, אשדוד, באר שבע, בני ברק, חיפה, ירושלים מזרח, ירושלים, כפר סבא, נוף הגליל, נתניה, עפולה, פתח תקוה, צפת, קריות, ראשון לציון, רמלה, תל אביב ונתב״ג.
*תוקף הדרכון יהיה לשנה אחת.
*מי שבידיו דרכון שהונפק לשנתיים, התוקף יישאר לשנתיים.
*הנפקת דרכון חירום תהיה כפופה להנפקת דרכון ביומטרי.
*הנפקת דרכון חירום כפופה לעמידה באחד מהקריטריונים המעודכנים בקישור.
*יש לקבוע תור באחת מהלשכות המפורטות מעלה, בטרם ההגעה.
*הדרכון לא יינתן במקום ומשך הנפקתו יהיה עד שבוע מיום הגשתו.
*לרשות הציבור תעמוד גם לשכת רשות האוכלוסין בנתב״ג.
לשאלות נוספות ניתן להיכנס לאתר הרשות בקישור: https://go.gov.il/emepass
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=144594