התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל נרתמת להפצת הקמפיין החברתי של משרד התיירות "כל אחד מביא אחד". ההתאחדות רואה עצמה שותפה לדרך למאמץ עידוד התיירות בישראל
התאחדות סוכני הנסיעות מפיצה בימים אלה בין 4.500 חבריה את הקמפיין החדש של משרד התיירות לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, "כל אחד מביא אחד". הגישה החדשנית שבחר משרד התיירות לקמפיין מייצגת היטב את רוח התקופה, בה שיתוף וירטואלי של מידע והמלצות בשיטת "חבר מביא חבר" במרחב הדיגיטאלי, הפך גורם מוביל בקבלת החלטות צרכניות ובעיצוב דעת קהל.
בהתאחדות ביקשו להדגיש, כי הקמפיין מציע הזדמנות לציבור הרחב להשתתף במשימה החשובה של קידום התיירות הנכנסת ולא פחות מכך – שיפור תדמיתה של ישראל בעולם.
התאחדות סוכני הנסיעות פועלת בעקביות לעידוד חבריה לפעול במרחב החברתי-עסקי שהמדיה החברתית מציעה, ועוסקת בהטמעת עקרונות השיתוף החברתי בקרב חבריה, במסגרת ההתחדשות המקצועית של יועצי התיירות.
הנהלת ההתאחדות רואה עצמה שותפה לדרך למאמץ עידוד התיירות בישראל ותסייע במסגרת פעילותה הנרחבת במדיה החברתית.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78972