הממונה על השיווק והמכירות ב-BMI REGIONAL, יוכן שנאדט: "חיפשנו שותף גלובלי בעל יכולות מוכחות ודיסקבר דה וורלד הוא שותף טבעי. אנו מאמינים שהרשת העצומה של דיסקבר דה וורלד והבנתה את השווקים השונים תסייע לנו בהגדלת בסיס הלקוחות"
חברת התעופה הבריטית BMI REGIONAL הקימה שותפות חדשה של שיווק ומכירות עם חברת הייצוג הבינלאומית DISCOVER THE WORLD, מה שאפשר לסניף הישראלי של דיסקבר דה וורלד לייצג את חברת התעופה BMI REGIONAL.
משמעות השותפות היא יתר נוכחות של טיסות BMI REGIONAL בשווקים שבהם פועלת, או מיוצגת, דיסקבר דה וורלד. הפעילות מתמקדת בעיקר בשני המרכזים (HUBS) של החברה במינכן ובבריסטול, ומדובר במגוון גדול של טיסות עסקים ונופש.
הממונה על השיווק והמכירות ב-BMI REGIONAL, יוכן שנאדט: "חיפשנו שותף גלובלי בעל יכולות מוכחות ודיסקבר דה וורלד הוא שותף טבעי. אנו מאמינים שהרשת העצומה של דיסקבר דה וורלד והבנתה את השווקים השונים תסייע לנו בהגדלת בסיס הלקוחות".
בצי החברה 18 מטוסי נוסעים מתוצרת EMBRAER, ברזיל. החברה מבצעת 350 טיסות סדירות בשבוע ל-31 יעדים ב-11 מדיניות באירופה, והיא מעסיקה 400 עובדים. החברה מחכירה מטוסים לטיסות צ'רטר. יעדיה הם בנורווגיה, בלגיה, דנמרק, צרפת, הולנד, צ'כיה, גרמניה, שוודיה, אנגליה ואיטליה, ובכל אחת מהארצות האלו היא טסה לכמה ערים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71014