חברת הלו קוסט איזי ג'ט הציגה אתמול, ה-15 בספטמבר 2013, קמפיין פרסומי ב-10 מדינות באירופה בעלות 5 מיליון פאונד, שבמרכזו "דור איזי ג'ט"- דור שהגשים את החלום לחוות יעדים חדשים במחירים סבירים
חברת הלאו קוסט הבריטית איזי ג'ט החלה אתמול, 15 בספטמבר 2013, קמפיין פרסומי ב-10 מדינות באירופה בעלות של 5 מיליון פאונד.
הקמפיין מציג את דור נוסעי איזי ג'ט, שנוצר בעקבות התעריפים הזולים ורשת היעדים הענפה: ממשפחות שיצאו לחופשות, חברים שבקרו חברים ומשפחה לאנשי עסקים שמספרם הולך וגדל. דור איזי ג'ט הוא דור של נוסעים, לדברי החברה, שמטיילים בדרך ייחודית שתעשיית התעופה לא ראתה עדיין.
פיטר דאפי, מנהל שיווק איזי ג'ט:" במשך 18 השנים האחרונות , איזי ג'ט אפשרה לכולם לממש את החלום בצורה שלא הייתה אפשרית בעבר. כיום 60 מיליון אירופאים יכולים בכל שנה לחגוג עם איזי ג'ט".
אנדרו פיק, מנכ"ל VCCP לונדון,חברת הפרסום האחרית על הקמפיין:" הקמפיין מציג את המוטו שעמד לנגד עיניהם של מייסדי איזי ג'ט, לאפשר הזדמנות לחוות יעדים חדשים במחיר סביר שהוליד את דור נוסעי איזי ג'ט".
https://www.youtube.com/watch?v=PbrXv9bcv0Q
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77097