קוראי מגזין ביזנס טרוולר העניקו לחברת בריטיש איירווייס את המקום הראשון בקטגוריית היינות. כריס קול, מנהל תחום מזון ומשקאות בבריטיש איירווייס:"בריטיש איירווייס משקיעה מאמצים רבים בהיצע ובאיכות היינות במטוסיה"
קוראי מגזין התיירות העסקית המוביל בעולם, ה-Business Traveller, העניקו לבריטיש איירווייס את המקום הראשון בקטגוריית היינות בדירוג השנתי היוקרתי.
כריס קול, מנהל תחום מזון ומשקאות בבריטיש איירווייס, הסביר כי הוא אינו מופתע מהזכייה: "אני שמח על הזכייה כיוון שהיא מהווה ההזדמנות פז להציג בפני העולם כולו את המאמצים הרבים שמשקיעה בריטיש איירווייס בהיצע היינות המוגש במטוסיה. החברה מקפידה לאורך שנים לבנות תפריט עדכני, עשיר ומגוון ומצליחה לעמוד בהצלחה בציפיות הנוסעים. הסוד הוא להתאים את התפריט לקו ולתת במה לכמה שיותר יצירות מקומיות. כך לדוגמה אנו מקפידים להגיש את היינות המובילים של דרום אפריקה בכל הקווים היוצאים מקייפטאון או מיוהנסבורג."
בשנים האחרונות נוקטת בריטיש איירווייס בגישה מתוחכמת ועדכנית בכל הנוגע ליין המוגש בטיסותיה. כך למשל מקפידים קנייני היין של החברה על שילוב יינות שמקורם ביקבי "נישה" ויקבי בוטיק קטנים, לצד היינות הקלאסיים של היקבים הגדולים והמוכרים.
קול מוסיף כי "המטרה היא לאפשר לנוסעינו להתחיל את הטיול כבר בעודם בדרך ליעד, ולספק להם חוויית טעימות יין של ממש, כמו שעורכים ביקבים מובילים ברחבי העולם. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנת ללקוחותינו לחקור ולגלות יינות עילית שיש סיכוי גדול שלא נחשפו אליהם קודם."
החברה מעידה גם כי קנייני היין שלה עובדים בצמוד לשפים ולמומחי הקולינריה שמעצבים את תפריטי האוכל במטרה לזווג למנות את היינות המשלימים המתאימים ביותר.
בריטיש איירווייס משקיעה יותר מ-8 מיליארד דולר במטוסים חדשים, תאי נוסעים חכמים, טרקלינים יוקרתיים וטכנולוגיות חדישות שמשדרגות את חוויית הנסיעה לחו"ל, באוויר וביבשה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74055