"לאחר שייצרנו רשת קווי תעופה ענפה , החלטנו להתמקד יותר בקהל הלקוחות ע"י פיתוח מוצרים ושירותים משודרגים", אמר מייקל וויסבורן, מנכ"ל ברית התעופה סקיי טים
ברית התעופה סקיי טים מתמקדת בקהל הלקוחות ע"י יוזמות חדשות ,שירות משודרג והטבות נוספות לחברים בתוכניות הנוסע המתמיד.
"לאחר שיצרנו רשת קווי תעופה רחבה , החלטנו להתמקד יותר בקהל הלקוחות ע"י פיתוח מוצרים ושירותים משודרגים", אמר מייקל וויסבורן, מנכ"ל ברית התעופה סקיי טים.
יעילות
חיסכון של כ-15 מיליון יורו בשנה בעלויות הקשורות להעברה של הנוסעים, תוך כדי התייעלות בקשר בין חברות התעופה, החברות בברית, ונמלי התעופה בה פועלות החברות: אמסטרדם, אטלנטה, רומא, פריז, מקסיקו סיטי, סיאול, בייג'ין, גואנגזו ושנחאי.
שיפור שירות הלקוחות
ברית סקיי טים השיקה יוזמה חדשה במרס 2012 המתמקדת בלקוח – SkyPriority המציעה סדרה של שירותים יוקרתיים בנמלי התעופה כמו ה- Elite Plus לנוסעי מחלקה ראשונה ועסקים. בנוסף, היוזמה החדשה המיושמת כבר ב-75% מהרשת הגלובלית תהיה זמינה בכל אחד מאלף היעדים של הברית עד סוף שנת 2013.
היוזמה תורחב כדי להעניק שירותים נוספים כמו מרכזים טלפוניים ייעודיים והקלות באיסוף הכבודה בנמלי התעופה. 3 טרקלינים חדשים יפתחו: החודש באיסטנבול, סידני לקראת סוף השנה ובייג'ינג בתחילת 2014. הטרקלינים החדשים יפחיתו את העלויות ב-10% בנמלי התעופה.
"הצטרפותה של חברת התעופה האינדונזית Garudaב-2014 תרחיב את רשת קווי היעדים באינדונזיה ובדרום מזרח אסיה. החברה עבדה קשה כדי לעמוד בקריטריונים הנדרשים לחברות בברית התעופה סקיי טים", הוסיף מייקל וויסבורן, מנכ"ל ברית התעופה סקיי טים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77728