ארטרא ביצעה בפינלנד פעילות שיווקית ענפה לקידום ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי לקראת הקונגרס הבינלאומי של איגוד מפעלי הפיס והלוטו האירופאי שיתקיים לראשונה בישראל ביוני 2013
חברת האירועים והכנסים ארטרא סיימה השבוע בהלסינקי בירת פינלנד פעילות שיווקית ענפה, לקידום מדינת ישראל כיעד אטרקטיבי.
זאת לקראת הקונגרס הבינלאומי הדו שנתי – EL 2013 – של איגוד מפעלי הלוטו האירופאי, שעתיד להתקיים לראשונה בישראל בתחילת חודש יוני 2013.
ארטרא זכתה במכרז לארגון הקונגרס היוקרתי מול חברות ארגון כנסים גדולות בישראל, כאשר חלק מהזכייה כלל את שיווק הקונגרס בישראל ואת שיווק המדינה במהלך קונגרס איגוד מפעלי הלוטו האירופאי שהתקיים השנה בהלסינקי.
קונגרס איגוד מפעלי הלוטו האירופאי, יתקיים בתל-אביב ביוני 2013 בהשתתפות למעלה מ- 600 אורחים מרחבי אירופה, וימשך ארבעה ימים. ארגון הקונגרס ע"י ארטרא יכלול גם גיוס מציגים מחו"ל ומציגים מקומיים, סידורי הגעה לישראל וטיפול בשהייה במלונות, הפקת אירועי פתיחה ונעילה, וסיורים בתל-אביב ובירושלים.
כחלק מהעבודה המשותפת עם מפעל הפיס והטוטו, עיצבה ובנתה ארטרא ביתן ייצוגי במרכז הקונגרסים בהלסינקי, בו חולקו חומרים שיווקיים של מפעל הפיס והטוטו, וחומרי שיווק ומידע על הקונגרס הצפוי בישראל ב- 2013.
בביתן הוצג אתר הקונגרס והוצבה מערכת רישום מקוונת למתעניינים בפרטים נוספים. כמו כן הוצב בביתן קיר ווידאו שהורכב מ- 9 מסכי LCD, ועליו הוקרן סרטון שהופק במיוחד לאירוע זה והציג נופים מרהיבים מישראל. בביתן הוגשו למבקרים יין ישראלי של יקבי רמת הגולן, וממתקי חלבה ביבוא ישיר מישראל.
המבקרים בביתן הוזמנו להשתתף בהגרלה של מתנה יקרת ערך – ערכת מוצרי חברת 417- מים המלח ותיק ממותג עם לוגו הקונגרס. ההגרלה בוצעה על גבי מסך בטכנולוגיה חדישה הנקראת Augmented Reality (מציאות מוגברת).
גלית שמשוני, מנהלת השיווק של ארטרא, מציינת כי הביתן הישראלי המה מבקרים שהביעו התעניינות גדולה בקונגרס שיתקיים בישראל, ונהנו לטעום מהיין הישראלי שהוכרז כיין הטוב ביותר שהוגש במקום.
ארטרא – חברה המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בעולם ובישראל, מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכנסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה.
האתר החדש של ארטרא: www.ortra.co.il
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=80620