אמריקן איירליינס מבצעת שינויים בשיטת צבירת הנקודות בתוכנית הנוסע המתמיד AAdvantage® loyalty program . החל מהמחצית השנייה של 2016 יתוגמלו חברי תוכנית הנוסע המתמיד על פי תעריף כרטיסי הטיסה ולא על פי מרחק הטיסה
חברת התעופה אמריקן איירליינס מבצעת מהפכה בתוכנית הנוסע המתמיד AAdvantage® loyalty program. החל מהמחצית השנייה של 2016 יתוגמלו חברי הנוסע המתמיד בצבירת הנקודות על פי תעריף כרטיסי הטיסה (לא כולל מיסים והיטלים ממשלתיים) ולא על פי מרחק הטיסה.
"בשנתיים האחרונות היינו עסוקים במיזוג עם חברת יו אס איירוויס – US Airways וכעת אנו מתפנים לטפל בתוכנית הנוסע המתמיד כדי לתגמל את הלקוחות הנאמנים שלנו בצורה הטובה ביותר", ציינה סוזן רובין, נשיאת תוכנית הנוסע המתמיד AAdvantage® loyalty program.
חברי התוכנית יתוגמלו ב-5 מיילים עבור כל דולר ששילמו לכרטיס הטיסה והיטלי ספק. חברים המחזיקים בכרטיס Gold יתוגמלו ב-7 מיילים , בעלי כרטיס Platinum יתוגמלו ב- 8 מיילים ובעלי כרטיסי Executive Platinum יזכו ב-11 מילים.
לדוגמא: טיסה הלוך ושוב מדאלאס ( DFW) ללונדון הית'רו ( LHR) המבוססת על מחיר של 1894$ ( 9502 מיילים) תזכה את חברי הנוסע המתמיד בעתיד ב-9470 מיילים (כיום 9502)
Gold – 13,258 (כיום 11,878).
Platinum – 15,152 (כיום 19,004).
Executive Platinum – 20,834 ( כיום 19,004).
המהלך של חברת התעופה אמריקן איירליינס יהפוך את צבירת כרטיסי הטיסה בחינם לקשה יותר עבור נוסעים הרוכשים כרטיסי טיסה מוזלים וטסים ליעדים ארוכי טווח ויטיב עם נוסעי מחלקות היוקרה שיתוגמלו באופן מהיר יותר.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73059