שקדי: " בריתות התעופה הן המתחרות העיקריות.יש בהן מעל 9000 מטוסים עם כמות אדירה של טרקלינים ונוסעים.כל התעופה הישראלית היא 45 מטוסים בינלאומיים,טרקלין אחד,שדה תעופה אחד ומסלול אחד"
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי נאם היום בכנס התעופה האזרחית השנתי והעביר ביקורת נוקבת על שורה של נושאים כאובים.
על הרגולציה,אמר מנכ"ל אל על: " כישראלי וכיהודי אני מתבייש. הרגולציה במדינת ישראל לא הוגנת ולוקה בהבנה של תעשיית התעופה. יש הבדל ענק בין הרגולציה הישראלית והבינלאומית. בבינלאומית הם רשאים לתאם דברים ופה אני יכול להיכנס לכלא אם ארצה להיפגש לבד עם מנכ"ל ישראייר".
בנושא השמים הפתוחים, אמר שקדי: " אני מבקש רק שיאפשרו לי להתחרות באופן הוגן.לא פחדתי בחיי מתחרות והמינימום הוא לעשות ניתוח כלכלי של השלכות הסכם השמים הפתוחים. אנחנו באל על עשינו ניתוח ולדעתי המדינה לא עשתה".
לנושא הסלוטים התייחס שקדי ואמר: " היום בריטיש איירווייס החליטה לשנות מטוסים ומס' טיסות לתל אביב ללא כל בעיה. היא קיבלה עוד סלוט בהית'רו, מה שאנחנו לא יכולים לעשות. זו לא בעיה שלי זו בעיה של המדינה, בושה".
גיורא רום,מנהל רשות התעופה האזרחית עלה לבמה ואמר בתגובה לדברי מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי: " בריטיש איירווייס לא קיבלה סלוט בהית'רו ,היא לקחה סלוט קיים ליעד אחר. אני מחזק את ידיו של שקדי בתוכנית ההתייעלות בחברת אל על", סיכם רום.