תוצאות עסקיות לאיזי ג'ט- לשנה שמסתיימת ב- 30 ספטמבר 2015: גידול של 6% במספר הנוסעים שהגיע ל-68.6 מיליון, הכנסה כוללת גדלה ב- 3.5% ל- 4,686 מיליון ליש"ט, רווחי שיא זו השנה החמישית ברציפות, שהסתכמו ב-686 מיליון ליש"ט
איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, שציינה החודש 20 שנה להיווסדה, מפרסמת היום את תוצאותיה העסקיות לשנה, שמסתיימת ב- 30 בספטמבר 2015.
מספר הנוסעים עלה ב- 6% ל- 68.6 מיליון, עם שיא במקדם עומס באוגוסט של 94.4%. מקדם עומס שנתי עלה ב- 0.9% נקודות ל 91.5%.
הכנסה כוללת גדלה ב- 3.5% ל- 4,686 מיליון ליש"ט.
רווחי שיא זו השנה החמישית ברציפות. גידול של 18% ל- 686 מיליון ליש"ט. שולי רווח לפני מס גדלו ב 1.8% נקודות ל 14.6%.
36 מטוסים נוספים יסופקו לחברה בין השנים 2018 ל 2021 ויחסכו לחברה עלות משעורת של 27 מיליון ליש"ט עד 2021. הרכישה מתבססת על הסכם עם איירבס שנחתם ב 2013.
מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול: "התשקיף שלנו לטווח הרחוק הוא חיובי. אנו צופים ביקוש קבוע בשווקים בהם אנו פועלים ושאיזי ג'ט תמשיך להיות מובילה בשווקים אלה. גידול צפוי של 7% בשנה במספר הנוסעים, שליטה קפדנית על עלויות וניצול יעיל יותר של הצי הקיים, יאפשרו מומטום חיובי לרווחים. אנו נישאר מרוכזים ביתרון הרשתי שלנו הכולל הובלה בתחום הדיגיטלי, מחירים נמוכים ושירות מצוין ללקוחותינו".
אודות איזי ג'ט
איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. למעלה מ-300 מיליון אירופאים חיים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה בו פועלת איזי ג'ט. איזי ג'ט, עם צי שמונה למעלה מ-230 מטוסים, טסה ביותר מ-768 נתיבי אוויר בין 130 נמלי תעופה ב-31 מדינות.
איזי ג'ט תומכת בכמה עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים), אשר גייסה מעל ל-4.5 ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.
איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מרבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים. משמעות הדבר היא שפליטת כמות הפחמן דו חמצני ביחס לנוסע פחותה ב 22% מהכמות הנפלטת מכל חברת תעופה סדירה אחרת.
החדשנות הינה חלק מ-DNA של החברה. איזי ג'ט, שנוסדה לפני עשרים שנה, שינתה את הדרך בה אנשים טסים. החברה מובילה את התעשייה בתחום הדיגיטלי, באינטרנט, בחדשנות הנדסית ומבצעית, על מנת להפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה לנוסעים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73067