לראשונה צרפה ריינאייר לנתוניה את התנועה של לאודה, החברה האוסטרית שרכשה מניקי לאודה
אוגוסט בריינאייר הביא עמו עלייה נוספת במספר הנוסעים שלה: היא סיימה את החודש עם 13.8 מיליון נוסעים לעומת 12.7 מיליון נוסעים באוגוסט 2017 – גידול של 9%, בתפוסה של 97%, תפוסה זהה ב-2017 וב-2018.
נתונים אלה כוללים את התנועה של אוגוסט בריינאייר, שעמדה על 13.3 מיליון נוסעים – גידול של 5% – ובתפוסה של 97% ועוד חצי מיליון נוסעים של חברת התעופה האוסטרית שבה רכשה ריינאייר את השליטה – LaudaMotion – שהתפוסה במטוסיה עמדה על 92% – וביחד גידול של 9%.
המחסור בעובדים בנמלי התעופה בבריטניה, גרמניה וצרפת ושביתה של טייסים ב-10 באוגוסט, גרמו לחברה לבטל כמעט 550 טיסות באוגוסט בהשוואה לביטולי 27 טיסות בלבד באוגוסט 2017.
קני ג'ייקובס, מנהל השיווק הראשי של ריינאייר, הוסיף כי למרבה הצער, 100,000 נוסעים של החברה חוו ביטולי טיסות באוגוסט בשל הגורמים שנמנו לעיל. לדבריו, ריינאייר, ביחד עם חברות תעופה נוספות, קוראת לנציבות האירופית ולממשלות לפעול לתיקון המחסור בעובדים שמשבש את תוכניות החופשה והנסיעות של מיליוני צרכנים אירופים בתקופת הקיץ.
בעניין אחר, כזכור, ריינאייר שינתה את מדיניות הכבודה שלה ועכשיו היא טוענת כי בשלושת הימים מאז נכנס השינוי לתוקף, יותר מ-10,000 נוסעים עברו לשיטה החדשה שלפיה משלמים 8 פאונד על מזוודה במשקל של 10 ק"ג לבטן המטוס במקום 25 פאונד למזוודה של 20 ק"ג, כחלק ממדיניותה החדשה הנוגעת להעלאת מזוודות לתא הנוסעים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=87546