העלייה המשמעותית ביותר ברמת ההוצאות בפריז נראתה בתיאטראות ומוזיאונים +159%, אוכל ומכולת +42%, מסעדות +36%, מוצרים קמעונאיים +21%, בידור +18%. מה היה אחוז הרכישות הבינלאומיות שהיו ללא מגע?
Visa משחררת הבוקר נתונים מעניינים על כלכלת אורחי האולימפיאדה, המשקפים את סוף השבוע הפותח של המשחקים, להלן תקציר במספרים:
*עסקים קטנים בפריז נהנו מעלייה של 26% במכירות מבעלי כרטיס Visa במהלך סוף השבוע הראשון של המשחקים האולימפיים, בהשוואה לאשתקד.
*העלייה המשמעותית ביותר ברמת ההוצאות בפריז נראתה בתיאטראות ומוזיאונים +159%, אוכל ומכולת +42%, מסעדות +36%, מוצרים קמעונאיים +21%, בידור +18%.
*החלק הגדול ביותר של ההוצאות בחו"ל מגיע מבעלי כרטיסי Visa בארה"ב (29%), עם עליות משמעותיות משנה לשנה מבעלי כרטיסי Visa ברזילאים (+33%) ויפנים (+129%).
*גידול של 39% בהזמנת טיסות לפריז לקראת המשחקים לעומת התקופה המקבילה ב-2023.
*היקף הנסיעות לפריז על ידי נוסעים מתחת לגיל 35, גדל ב-120% בהשוואה לאשתקד.
*הוצאה משמעותית נרשמה גם בערים המארחות אירועים אולימפיים מחוץ לפריז, כולל סנט אטיין (+214%), ליל (+100%) ומרסיי (+38%). ולבסוף – 78% מהרכישות הבינלאומיות בפריז היו ללא מגע, עלייה של 9% מול אשתקד.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=160847