עוגת גבינה בצורת צלחת עם חומוס לניגוב, משקפי תלת-מימד, תיירות מדברית ו-26 מציגים ישראלים בביתן משרד התיירות ביריד ITB בברלין
משרד התיירות יחנוך מחר (יום ד' 8.3.17) את הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם ITB בברלין. ביריד שיימשך 5 ימים, צפויים להשתתף כ-10,000 נציגים מ-190 מדינות, ויבקרו בו כ-200,000 איש, בהם אנשי תעשיית התיירות בעולם, עיתונאים וקהל רחב.
הביתן הישראלי משתרע על שטח של 670 מ"ר וישתתפו בו נציגי 26 גופים בתעשיית התיירות של ישראל, ביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, נציגי חברות תעופה ועמותות תיירות. הביתן הישראלי יציג השנה את עולם התיירות הישראלי בצורה חדשנית ומזמינה, באמצעות טכנולוגיות תלת-מימד, אמצעים ויזואליים אינטראקטיביים – גם ברשתות חברתיות וגם בפעילויות שונות למבקרים.
הביתן הישראלי מהווה מדי שנה מוקד משיכה, כאשר השנה תתארח בביתן קריקטוריסטית שתאייר את המבקרים על רקע נופי ישראל. כמו כן בעמדה יהיו משקפיים בטכנולוגיית תלת-מימד לסיור וירטואלי באתרי תיירות בישראל. בביתן הוצבה גם עמדת צילום על רקע מסך. זאת, לטובת השתתפות בתחרות צילומים, שהזוכים בה יוטסו לישראל על ידי המשרד וילונו בסוכת המציל בחוף פרישמן, שהפכה למלון בוטיק, במסגרת קמפיין TWO CITIES ONE BREAK. בנוסף חברת AHAVA תעניק טיפולי יופי וערכת מוצרים למבקרים.
מדי שנה מפתיע משרד התיירות באטרקציה, כאשר השנה תהיה זו עוגת גבינה בצורת צלחת עם חומוס לניגוב, ועוגיות בצורת כדורי פלאפל, המשלבות בין הקולינריה הגרמנית לבין הישראלית ואשר מיוצרות במיוחד עבור היריד.
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי יחנוך ביחד עם בכירי תעשיית התיירות ושגריר ישראל בגרמניה, יעקב הדס-הנדלסמן, את הביתן הישראלי בתערוכה, ויערוך פגישות עם מנהלים בכירים של חברות תעופה המעוניינות לפתוח ולהרחיב קווי תעופה לישראל. המנכ"ל ייפגש גם עם נציגי רשתות המציעות לינה עממית במטרה לסייע בהסרת חסמים של כניסה לפעילות בישראל. כמו כן ייפגש המנכ"ל עם חברות תיירות מהגדולות באירופה, אשר שבו לאחרונה לפעול מול ישראל, לאחר שנים של הפסקה. בנוסף יערכו פגישות עם נשיאי האיגודים של סוכני הנסיעות הגרמני והשוויצרי.
מנכ"ל המשרד ישתתף ב"שולחן עגול" בו יוצג לסוכני נסיעות גרמנים, הפוטנציאל של התיירות המדברית בישראל לתיירים עצמאיים ולקבוצות.
השנה, הנהלת היריד בברלין מארגנת למציגים SPEED NETWORKING. הנהלת היריד הזמינה HOSTED BUYERS (סוכנים מוזמנים), פוטנציאלים לקיים פגישות קצרות עם המציגים ביריד.
שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של נסיעות לחו"ל (למעלה מ-80 מיליון נסיעות בשנה). כמו כן כמחצית מהתיירים הגרמנים שביקרו בארץ שבו לבקר בשנית.
בשנים האחרונות חל גידול בהיקף הטיסות הישירות מגרמניה. בלוח טיסות הקיץ הקרוב יהיה מספר שיא של למעלה מ-90 טיסות ישירות לישראל ע"י מגוון חברות גדול, לרבות חברות לואו-קוסט וחברות מסורתיות מ-5 ערים (ברלין, פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף והמבורג). החל מלוח הטיסות הבא של החורף צפוי שדרוג נוסף בקשרי התעופה בין המדינות כאשר תהיינה שתי טיסות מהעיר נירנברג של חברת "גרמניה" וכן 6 טיסות ישירות לאילת של חברת "ריינאייר".
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "בשלושת החודשים האחרונים חל גידול של למעלה מ-23% בהיקף התיירות מגרמניה. הגדלת תקציבי השיווק השנה בגרמניה והגידול בקיבולת ובתדירות הטיסות צפויים להביא לגידול בהיקף התיירות. בקיץ הקרוב יופעלו כ-90 טיסות ישירות מגרמניה, ובחורף הבא יתווספו עוד 6 טיסות ישירות לאילת. אנחנו מציעים לאירופאים תיירות ספורט מדברי בחורף, שמש ומזג אויר נוח כל השנה, לצד תרבות וקולינריה וחיי לילה אטרקטיביים".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70596