היריד יתקיים במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) בתאריכים 6 עד ה- 9 במאי 2024. אשתקד אירח היריד למעלה מ-40,000 משתתפים, למעלה מ-2100 מציגים מכ-155 מדינות
יריד התיירות הערבי (ATM), האירוע המוביל במזרח התיכון לאנשי מקצוע בתחום הנסיעות והתיירות שיתקיים בדובאי זו השנה ה-31, חשף את הנושא המרכזי שלו: 'העצמת חדשנות: שינוי נסיעות באמצעות יזמות'.
היריד יתקיים במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) בתאריכים 6 עד ה- 9 במאי 2024. אשתקד אירח היריד למעלה מ-40,000 משתתפים, למעלה מ-2100 מציגים מכ-155 מדינות. כהבטחת היריד לאפס פליטות גזים, הנציגים ישקלו כיצד ניתן לרתום את רוח היזמות ליצירת תעשיית נסיעות בת קיימא יותר.
במהלך 15 השנים האחרונות, תעשיית הנסיעות והתיירות השיגה רק אחוז אחד מסך המימון עבור סטארט-אפים בכל הענפים, על פי ניתוח של מקינזי. זאת למרות שהמגזר היווה יותר מ-10% מהתמ"ג העולמי בשנת 2019. עם מציגים מתחומי התעופה, הלינה, האירוח, האטרקציות, הטכנולוגיה ועוד, ATM 2024 יחקור כיצד חדשנות בתחום הנסיעות והתיירות פועלים למשוך רמות גבוהות יותר של מימון כדי להגדיל עוד יותר את התרומה הכוללת של המגזר לתמ"ג העולמי.
דניאל קרטיס, מנהלת יריד התיירות הערבי (ATM), אמרה: "תעשיית הנסיעות והתיירות במזרח התיכון הפגין חוסן וצמיחה מרשימים בשנים האחרונות, אך עלינו להמשיך לחדש ולהתאים במטרה להשיג את יעדי התעשייה ארוכי הטווח. הודות לנושא של ATM 2024, טרנספורמציה של נסיעות באמצעות יזמות, יש לנו הזדמנות פז להציג תובנות מומחים, טכנולוגיות חדשניות והזדמנויות מסחריות עם פוטנציאל לעצב מחדש לחלוטין את המגזר."
איחוד האמירויות שואפת לגייס 150 מיליארד דולר בהשקעות זרות עד 2030, מה שיהפוך אותה לסביבה המושלמת לפעילויות מסוג זה. עם דגש על חדשנות טכנולוגית, איחוד האמירויות מתכננת לחזק את מעמדה כמרכז בינלאומי לסטארט-אפים – מיקוד שיועיל ליזמים הפועלים בתעשיית הנסיעות והתיירות באזור. ATM 2024 יאפשר למשתתפים לזהות אסטרטגיות לצמיחה במגוון רחב של ענפים מרכזיים בתעשייה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=146078