עם 4.5 מיליון מקומות לינה ב-81 אלף ערים ברחבי העולם, חברת השכרת הדירות לטווח קצר באינטרנט Airbnb, ציינה בשבוע שעבר עשר שנות פעילות וחידושים משמעותיים לפעילותה שישפיעו על תעשיית המלונאות כולה
אחרי שכבר הודיעה על החלטתה למכור גם חדרי מלון על הפלטפורמה האינטרנטית שעליה היא פועלת, חברת Airbnb תציע בקרוב ללקוחותיה ארבעה סוגים חדשים של נכסים ושירותים. לרגל יום השנה העשירי של החברה – שבמהלכם רשמה יותר מ-300 מיליון לינות בנכסיה – חשפה Airbnb "מפת דרכים" שאמורה להביא את מספר האורחים שלה ליותר ממיליארד בעוד 10 שנים.
בנוסף למצבת הנוכחית של היצע החדרים, הדירות והבתים להשכרה לטווח קצר, היא תציע גם סוגי לינה חדשים – חלקם ייחודיים כמו בתים במרום עץ – צימרים ומלונות בוטיק. כל סוגי הנכסים החדשים ייפתחו לאורחים בקיץ הקרוב.
בנסיון לקלוע לטעמם ולצרכיהם של מירב הנוסעים, הודיעה החברה על השקת Airbnb Collections, שכולל לינה למשפחות וגם לאנשי עסקים. זאת לצד "קולקציה" לשהייה למטרות חברתיות, חתונות, ירח דבש, לינה לקבוצות ומסיבות ערב – שיושקו מאוחר יותר השנה.
בנוסף תשיק Airbnb את "Airbnb פלוס", נכסים שעברו בדיקות קפדניות ועמדו בשורה של דרישות כך שיענו על צרכי הלקוחות הבררנים ביותר, כשהם מתחילים להידמות למלונות בהתנהלותם. הם לא בהכרח יהיו מקומות לינה יוקרתיים, והמחיר הממוצע של ה"פלוס" יהיה מתחת ל-250 דולר ללילה (מחיר לילה ממוצע בחברה עומד על כ-100 דולר. מדובר בשלב ראשון ב-2,000 בתים ב -13 ערים ובהן סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, שיקגו, לונדון, מלבורן ושנגחאי.
כמו כן, אחרי שרכשה בשנה שעברה אתרי נופש יוקרתיים, הכריזה Airbnb על קטגוריה חדשה: “Beyond by Airbnb”. זו תושק באביב ונועדה להציע – מעבר ללינה – גם טיולים מותאמים אישית, חוויות מותאמות אישית ואירוח ברמה עולמית.
ל- Airbnb כיום 4.5 מיליון מקומות לינה ב-81 אלף ערים עם הערכת שווי של 31 מיליון דולר ועתה היא הודיעה על הקמת מועדון לקוחות שיזכו בהטבות שונות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68650