חברת סמייל שרותי תיירות של הלשכה למארגני תיירות נכנסת עובדת בימים אלו מסביב לשעון בשדה התעופה בנתב"ג בקבלת כ- 6,000 משתתפי המכביה בשדה התעופה, וסיוע בהעברתם אל בתי המלון והאתרים השונים
הנהלת המכביה החליטה הפעם שלא להקים מערך אופרציה עצמאי לקליטת משלחות הספורטאים והמלווים למכביה ה-20, ובחרו בחברת סמייל של הלשכה למארגני תיירות נכנסת לקלוט בשדה התעופה את אלפי הספורטאים והמשלחות.
בחברה הוכרז על גיוס כללי, עליו מנצחת מנהלת סמייל בנתב"ג נעה הנדלר-אלקובי, וכל אלפי המשתתפים מתקבלים בחיוך וביעילות ומועברים עפ"י הנחיות הנהלת המכביה.
מנכ"ל הלשכה למארגני תיירות נכנסת, יוסי פתאל: "אני שמח על האמון שניתן הפעם בחברת סמייל. הארגון מחדש של הפעילות בשדה התעופה יחד עם צוות מנצח ומנהלת נמרצת מביאים אלינו עבודות בהיקפים שלא ידענו בעבר.
קליטה של משלחות בסדר גודל כזה בפרק זמן קצר כל כך מורכבת ולשמחתי עוברת בהצלחה ועם חיוך".
לאחרונה סיימה החברה לקלוט מערכת הזמנות ותפעול חדשה שמשפרת מאוד את ביצועי החברה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69982