חברת התיירות סיגנל טורס המתמחה בעיקר בתחום נסיעות המגזר העסקי מסכמת עוד שנה מוצלחת וחושפת מידע מעניין בתחום נסיעות עסקים. מהם היעדים העסקיים הפופולריים ביותר ? מתי מתבצעות ההזמנות ? מה המחיר הממוצא לטיסה במחלקת תיירים ומחלקת עסקים ?
סיגנל טורס, המתמחה בהענקת שירותי ניהול נסיעות עסקיים, לכ – 700 חברות מובילות במשק, מסכמת שנה וחושפת נתונים מעניינים בתחום נסיעות עסקים .
כמו בשנה הקודמת, גם בשנת 2015 רוב נסיעות העסקים הן לערים לונדון, סן פרנסיסקו וניו יורק.לונדון וסן פרנסיסקו אף רשמו גידול משמעותי של 16% ו- 15% (בהתאמה) במספר ההזמנות, לעומת שנת 2014. פריז ממוקמת במקום הרביעי ואחריה צועדות פרנקפורט, מינכן, מוסקבה, סינגפור, אמסטרדם, ברלין, מילאנו, איסטנבול, הונג קונג, ומומבאיי.
מבין כלל נסיעות העסקים, 69% מההזמנות היו במחלקת תיירים ואילו רק 27% היו במחלקת עסקים. 4% זוכים לטוס במחלקה ראשונה.עם זאת, נרשם גידול של 16% במספר ההזמנות של כרטיסי טיסה במחלקת עסקים ליעדי המזרח הרחוק. בין היעדים המובילים בהזמנת כרטיסי טיסה במחלקת עסקים נמצאים מקומות מרוחקים יותר כמו: סן פרנסיסקו, ניו יורק, לונדון, הונג קונג, לוס אנג'לס ושנחאי.
מניתוח של זמני ההזמנה של נסיעות העסקים, ניתן לראות שרוב ההזמנות נעשות לכל היותר שבועיים מראש, ורק 15% מבצעים הזמנה 30 יום ומעלה לפני מועד יציאתם מהארץ. 30% מהנוסעים מבצעים הזמנה לנסיעה עסקית בין 6-14 יום לפני מועד היציאה מהארץ, 21% מבצעים הזמנה בין 3-5 ימים ו – 18% מזמינים יומיים לפני נסיעתם.
ההוצאה הממוצעת עבור כרטיס טיסה במחלקת תיירים ירדה מעט בשנת 2015, בעקבות הירידה במחירי הדלק הסילוני ומגמת השמיים הפתוחים ועמדה על כ – 1,100$ ואילו במחלקת עסקים עמדה על כ – 3,500$ בממוצע לכרטיס. השנה, קיימת מגמה גוברת של לקוחות עסקיים לבצע הזמנת כרטיסי טיסה במחירים המוזלים יותר במחלקות התיירים והעסקים של חברות התעופה הסדירות, תוך שמירה על הגמישות הנדרשת לנוסעים העסקיים.
מעבר להוצאות הטיסה, המשיכה השנה המגמה של חיובי ה"אקסטרא" (ANCILLARY) שהנחילו חברות התעופה, מעבר לכרטיסי הטיסה – כגון: הושבה מראש, מושבים מועדפים, שירות צ'ק אין, חיובים עבור כבודה ועוד.
כחלק ממדיניות ניהול הנסיעות, סיגנל טורס עוקבת אחרי הנתונים ומתריעה בפני הלקוחות על הזמנות המתבצעות קרוב מידי למועד היציאה, מתוך מטרה להוזיל את ההוצאה עבור החברה.
יואב קרני, סמנכ"ל חברת סיגנל, מוסיף: "בשנת 2015 הנוסע העסקי היה נגיש יותר למידע, באמצעות אפליקציות מתקדמות בסמרטפונים ובטבלטים, שאפשרו לו לעקוב אחר מסלול נסיעתו, שינויים במועדי טיסות, התראות חשובות על סופות, שביתות בנמלי תעופה, מידע תיירותי על היעד, רכישת כרטיסים למופעים ואירועי תרבות ביעד, וכן אפליקציות מסוכרנות עם הטיסות, מצגות ולוח הזמנים של הפגישות בחו"ל".
על קבוצת "סיגנל טורס"
קבוצת "סיגנל טורס" (1977), נמצאת בבעלות משפחתית, מעסיקה מעל 200 עובדים, בעלת סניפים בפריסה ארצית ושלוחות IN HOUSE בתוך חברות עסקיות. סיגנל טורס מספקת שירותי נסיעות ותיירות לכ- 700 חברות וארגונים במשק והתמחותה המרכזית המגזר העסקי.
החברה הינה שותפה בלעדית בישראל ברשת הנסיעות הגלובאלית GLOBALSATAR המאחדת שותפות כלל עולמית של 70 משרדי נסיעות מובילים במדינתם.
קבוצת סיגנל טורס בעלת חברות בת וחטיבות סיטונאיות, כגון:
'כרמל תיירות', סיטונאית תיירות מובילה בישראל, המספקת מגוון רחב של שירותי תיירות כגון: מאגר בתי מלון, טיולים מאורגנים, טיולים לנוסע העצמאי, מחלקת תערוכות וירידים, טיולים שורשים לפולין, התמחות בתאילנד וקפריסין ועוד.
'איזי גו תיירות ונופש ישיר', מתמחה בשיווק שירותים ומוצרי תיירות "הרגע האחרון". לחברת 'איזי גו' אתר אינטרנט דינמי המציג את כל מגוון שרותי התיירת במחירים אטרקטיביים ומוקד הזמנות מאויש בסוכנים מקצועיים.
חברת 'איזי טרוול תיירות ותעופה' היא סיטונאית המספקת חבילות, טיסות שכר וטיסות סדירות, חבילות סקי ועוד.
חברת 'איזי גו אירועים ונופש קבוצות' מתמחה בהפקת אירועי חברה, ימי כיף, טיולי חברה, סדנאות גיבוש בשילוב השתלמויות מקצועיות, טיולי עומק ונושא לחברות, ארגונים ומוסדות.
לחברה, שלוחה בנמל התעופה בן גוריון, הנותנת מענה חירום ללקוחות במהלך שהייתם בארץ ובחו"ל 24/7.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72457