שר התיירות חיים כץ: "אנו ממשיכים לפעול לקידום התיירות ברחבי הארץ. התמיכה מאפשרת לרשויות לקדם את התיירות לאזורם, באמצעות אירועים מחוללי תנועה, המהווים מנוע צמיחה כלכלי שמחזק את העסקים המקומיים"

משרד התיירות מפרסם את נוהל התמיכה לשנת 2025 לפעולות שיווק של רשויות מקומיות לקידום אירועים תיירותיים – פסטיבלים, חגיגות תרבות, אירועי ספורט ואירועים קולינריים וכיוצ"ב – בעלי פוטנציאל לחיזוק התיירות הנכנסת ותיירות הפנים בישראל.
שר התיירות חיים כץ: "אנו ממשיכים לפעול לקידום התיירות ברחבי הארץ. התמיכה מאפשרת לרשויות לקדם את התיירות לאזורם, באמצעות אירועים מחוללי תנועה, המהווים מנוע צמיחה כלכלי שמחזק את העסקים המקומיים".
כלל הרשויות המקומיות יוכלו להגיש בקשה לתמיכה. התקציב הכולל יעמוד על מיליוני שקלים ומיועד לאירועים שיתקיימו ממועד פרסום הנוהל ועד 31 בדצמבר 2025.
הנוהל כולל מסלולי תמיכה נפרדים לשיווק תיירות פנים ולשיווק תיירות נכנסת. בין פעולות השיווק המזכות בתמיכה: קמפיינים במדיה בארץ ובחו"ל, פרסום דיגיטלי, יחסי ציבור, פרסום חוצות והפקת חומרי שיווק. תנאי סף מרכזי: עלות ההפקה הכוללת של האירוע לא תפחת מ-350,000 ש"ח.
במרכז הארץ תינתן תמיכה של עד 50% לרשויות בדירוג סוציו-אקונומי 7 ומטה ועד 20% לרשויות בדירוג 8 ומעלה – וזאת בתנאי שהאירוע משווק כחבילת תיירות הכוללת לינה של לילה אחד לפחות באזור. במסגרת הנוהל, ניתן להגיע לשיעור תמיכה באירועים בפריפריה של עד 85% מההוצאות בפועל.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=172107