הרשויות בתאילנד פיתחו אפליקציה חדשה לשיפור התקשורת בין תיירים לשירות המשטרה במדינה. האפליקציה כוללת מידע על אטרקציות תיירותיות והודעות לגבי אסונות טבע או בעיות בטיחות בקרבת תיירים
השירות החדש הוצג בעדכון של משרד החוץ, חבר העמים והפיתוח (FCDO) ב-27 בדצמבר, בו נאמר: "משטרת התיירות פיתחה אפליקציה חדשה בשם משטרת התיירות של תאילנד כדי להקל על התקשורת בין תיירים לשירותים שלנו באינטרנט. האפליקציה זמינה לתיירים שאין להם כרטיס סים תאילנדי. האפליקציה כוללת מידע על אטרקציות תיירותיות והודעות לגבי אסונות טבע או בעיות בטיחות בקרבת תיירים".
העדכון כלל גם מגוון של מספרי טלפון אליהם יכולים תיירים להתקשר במידת הצורך:
אמבולנס: 1669
שריפה: 199
משטרה: 191
משטרת התיירות: 1155 – פועל 24/7 במצבים דחופים, מעקב GPS מבטיח תמיכה מהירה ויעילה מהרשויות הסמוכות. צ'אט ישיר עם קצינים ומתורגמנים מקוונים בחמש שפות עיקריות: אנגלית, סינית, יפנית, קוריאנית ורוסית. עדכונים בזמן אמת על אזורים בסיכון גבוה, ותחנת המשטרה הקרובה ביותר.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=167939