IMTM 2025, מודיעה על דחיית התערוכה מחודש פברואר למאי, וצפויה להתקיים ב-EXPO תל אביב בין התאריכים 7-8 במאי 2025. התערוכה צפויה להתקיים לצד המלחמה, וזאת במטרה לסייע, לתמוך ולשקם את התיירות
תערוכת התיירות השנתית והבינלאומית IMTM 2025 – International Mediterranean Tourism Market, תיערך בישראל בפעם ה-31. בשנת 2024 נערכה התערוכה בימי שיא המלחמה ובזכות המוניטין והמשמעות הרבה של IMTM בעולם התיירות, גם בשיא ימי המלחמה הגיעו להשתתף מציגים ממדינות העולם וביניהן רומניה, אזייברג'ן, קפריסין, יון ועוד. דחיית מועד קיום התערוכה נועד לאפשר השתתפות רחבה ככל האפשר של מדינות ומציגים מישראל והעולם ובכדי לסייע בשיקום התיירות בישראל, כמו גם להמשיך ולחזק את מעמדו של התייר הישראלי על מול יעדי התיירות בישראל ובעולם.
בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', תיירות הנכנסת כמעט והופסקה לחלוטין ובחלקים רבים בישראל בצפון ובדרום התיירות ירדה באופן דרמטי. תערוכת התיירות IMTM הגדולה במזרח התיכון, מאז ומתמיד הייתה חלק משמעותי בהסברה ומינוף התיירות הישראלית בארץ ובעולם, ובימי המלחמה מהווה חלק משיקום ענף התיירות הזקוק יותר מתמיד להתנעה ולצמיחה. למרות המלחמה, מארגני התערוכה צופים כי ישתתפו מציגים בתיירות הישראלית, וכן גם ממדינות העולם.
תערוכת IMTM מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. כמדי שנה צפויה להיות התערוכה לחגיגה צבעונית ושמחה בה יחשפו יעדים נחשקים, יוצגו ביתנים מקומיים ובינלאומיים מרשימים. התערוכה כוללת מפגשים וחיבורים בין אישיים, הרצאות וכנסים מקצועיים. בנוסף ישנה תכנית לסוכנים מוזמנים במסגרתה מגיעים מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי. המדינות המציגות בתערוכה ייוצגו על-ידי משרדי תיירות לאומיים ואזוריים, מרכזי כנסים, מלונות, אתרי נופש, חברות ספנות, חברות להשכרת רכב, חברות תעופה ממגוון מדינות, סוכנים, משרדי נסיעות, חברות ניהול יעדי תיירות, איגודי מסחר, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות מרחבי העולם.
התערוכה, הנערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות, תתקיים בין התאריכים 7-8 למאי ב-EXPO תל אביב. ניתן להירשם ללא עלות בהרשמה מהירה ופשוטה דרך אתר האינטרנט הרשמי של IMTM 2025.
אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "על רקע המצב הביטחוני המורכב, ענף התיירות בארץ חווה תקופה מאתגרת במיוחד, מתיירים שפסקו להגיע ועד מלונות שנותרים ריקים באזור הצפון. אנחנו מאמינים שקיומה של תערוכת התיירות בימים אלה היא ערך משמעותי עבור התיירות הישראלית, וכן פלטפורמה משמעותית לחיזוק קשרים עסקיים בין ישראל לעולם בשעה שהענף עובר אתגרים, התערוכה מהווה כתקומה לצמיחה מחודשת ולשיקום של ענף התיירות בישראל."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=163553