חברת אופיר טורס זכתה בפעם התשיעית בתואר חברה המארגנת את הטיולים הטובים והאיכותיים ביותר לחו"ל, עפ"י סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה. לאחרונה השיקה החברה קמפיין שילוט בתחנות האוטובוסים באזור ת"א ור"ג ותחרות צילומי סלפי בה יוענק לזוכה טיסה לטנריף
חברת אופיר טורס השיקה בימים האחרונים קמפיין שילוט TOM (Top of mind)בתחנות האוטובוסים ברחבי תל אביב ורמת גן.
המסר המרכזי של הפרסום מתייחס לזכייתה של אופיר טורס בפעם התשיעית עפ"י סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה, כחברה המארגנת את הטיולים הטובים והאייכותיים ביותר בחו"ל.
בהמשך לקמפיין, השיקה החברה תחרות צילומי סלפי, בה יוענק לזוכה כרטיס טיסה לטנריף. במסגרת התחרות הלקוחות מוזמנים להצטלם ליד השלט הפרסום של אופיר טורס, להעלות לפייסבוק ולאינסטגרם ולתייג #ophirtours ולשלוח את התמונות אל החברה. התמונה המקורית והטובה ביותר תזכה את בעליה בפרס.
בנוסף, כל משתתף בתחרות שישלח תמונה מתאימה, יקבל שובר הנחה בסך 100 ₪ למימוש חופשה בחו"ל בהזמנה באופיר טורס.
את התמונות יש לשלוח עד 10/3/15 לכתובת המייל [email protected]
**הפעילויות בהתאם לתקנון אופיר טורס
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74202