עלייה של 49% במספר הלייקים שנוספו השנה לפייסבוק של משרד התיירות ועלייה של 65% בצפיות בסרטוני הוידיאו ביוטיוב. אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות:"גובר השימוש באמצעים הדיגיטליים לקידום התיירות לישראל"
מיליון לייקים נוספו השנה לפייסבוק של משרד התיירות, מ-2 ל-3 מיליון, עלייה של 49% ועליה של 65% ( מ-5.3 מיליון ל-8.7 מיליון צפיות) בצפיות בסרטוני הוידיאו ביוטיוב. גם ביקורו של האפיפיור בישראל במהלך חודש יוני הביא לעלייה הדרמטית.
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי:"במקביל לצמיחה במספר התיירים, גובר השימוש של המשרד באמצעים דיגיטליים ובחכמת ההמונים ככלי לקידום התיירות לישראל. אנו בונים פלטפורמות חברתיות כדי להמשיך ולהגדיל את מספר התיירים המגיעים לארץ. אנחנו עושים שימוש ממוקד ומפולח וחושפים בפני עשרות מיליוני גולשים, תמונות וסטטוסים, המציגים את ישראל כמדינת יעד מועדפת לתיירות".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75453