כ-130 סוכני תיירות מ-17 מדינות בעולם הגיעו בסוף השבוע לארץ כאורחי משרד התיירות לכנס חשיפת מותגי התיירות בישראל. לרובם זה ביקור ראשון בישראל
"כנס ישראל" השנתי של משרד התיירות, נפתח בסוף השבוע בטקס פתיחה חגיגי בתל אביב. כ-130 סיטונאי תיירות בכירים מרחבי העולם ישתתפו בסיורים שיקיים המשרד באתרי תיירות מרכזיים.
הכנס, שיימשך 7 ימים, מתקיים בשיתוף עמותות התיירות האזוריות, התאחדות המלונות ולשכת מארגני תיירות נכנסת. מטרת הכנס היא לחשוף את המשתתפים למותגי התיירות בארץ, לאפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי.
האורחים יוכלו לבחור מסלולי סיור מגוונים ברחבי הארץ בהתאם להעדפותיהם: אקטיבי בנגב, אילת והמדבר, צפון: דת והיסטוריה, סיטי ברייק: ירושלים ותל אביב. בנוסף על כך, יתקיימו מפגשים עסקיים בין סיטונאים מחו"ל לבין סיטונאים ישראלים ומלונאים.
הסיטונאים הגיעו לישראל ממגוון מדינות: ארה"ב, ברזיל, קנדה, אוקראינה, פיליפינים, צרפת, אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה, אוסטריה, רוסיה, סין, הודו, שוויץ, שבדיה ומקסיקו. רוב הסוכנים הם נציגים של חברות אשר עדיין אינן משווקות חבילות תיירות לישראל.
לדברי מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "הכנס מתקיים על רקע שיא כל הזמנים בתיירות לישראל ועל רקע פתרונות שאנו מוצאים בימים אלה להלנת קבוצות גדולות של תיירים. הסוכנים ומארגני התיירות, שלרובם זהו הביקור הראשון בארץ, ייחשפו למגוון האפשרויות האטרקטיביות שמציעה התיירות בישראל ולאסטרטגיית השיווק המעודכנת, המותאמת לטרנדים הקיימים כיום בעולם".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69284