רשת הסופרמרקטים הגדולה בצרפת Carrefour והשנייה בגודלה בעולם תמכור חבילות תיור לישראל.שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו:" שימוש בפלטפורמות שיווק קיימות, בעלות פריסה רחבה באירופה ובעולם"
משרד התיירות הגיע להסכם עם Carrefour רשת הקמעונאות (סופרמרקט) הגדולה באירופה ובצרפת (21% מהשוק הצרפתי), ומספר 2 בעולם אחרי Walmart, לפיו היא תשווק חבילות תיור לישראל.
ההסכם, שהוא פרי יוזמה של מנהלת לשכת התיירות בצרפת, אפרת גרומן, כולל שיווק ופרסום ממוקד של ישראל בכל סוכנויות הרשת ברחבי המדינה. החל מאמצע מרס הקרוב, למשך חודש ימכרו סוכני הרשת חבילות הכוללות טיסה באל-על ו-7 לילות בישראל.
מועדון הלקוחות של רשת Carrefour בצרפת מונה 13.7 מיליון בעלי כרטיס מועדון (מתוך אוכלוסייה של 64 מיליון אנשים שחיים בצרפת). הרשת כוללת גם 145 סוכנויות נסיעות בכל רחבי צרפת בשם Carrefour Voyages, שממוקמות בתוך הסופרמרקטים, מיד אחרי הקופות. ממחקרים שערכה הרשת עולה, כי 76% מלקוחות הסופרמרקט שמים לב לפרסום בסוכנויות הנסיעות בסניפים (בנוסף לאחרים שבאים לסניף במיוחד להיפגש עם סוכן נסיעות). הרשת מוכרת כ-450,000 חבילות תיירות בשנה.
בתוך כך, במהלך ינואר ופברואר השנה , לקראת מרתון המכירות , הכשיר משרד התיירות 400 סוכני נסיעות של הרשת בכל רחבי צרפת.
שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "שנת 2013 הסתיימה כשנת שיא בתיירות לישראל, ומשרד התיירות פועל במלוא העוצמה כדי לשבור שיאים חדשים גם בשנת 2014. לאחר פתיחת השמיים, ישראל הופכת ליעד נגיש עבור הצרכן האירופי הממוצע, ועלינו לדאוג להצבתה "על המדף" ולהגדלת החשיפה כיעד תיירות ברחבי אירופה. פריסת החבילות ברשת "קארפור" עושה שימוש בפלטפורמות שיווק קיימות, שהינן בעלות פריסה רחבה באירופה ובעולם".
שיתוף הפעולה עם הרשת יכלול גם פרסום בחנויות ובאתר האינטרנט של Carrefour: פרסום עמוד ישראל במנשר (פלאייר) הרשת שיופץ ל-18 מיליון אנשים ברחבי צרפת בחודש מרס; במהלך המבצע יופיעו בסניפים מודעות גדולות ומוארות של החבילה; עמוד פרסומי דו-צדדי; פלאיירים ומדבקה ענקית על הרצפה בתוך החנויות; ניוזלטר ייעודי על ישראל לכל המנויים, ועוד.
כמו כן סרט שיווקי של משרד התיירות יוקרן על מסכים בסניפים ובאתר האינטרנט של הרשת. הפעילות באתר הרשת יכלול גם באנרים בעמוד הבית והופעה של ישראל ב-Top Destinations. המוכרנים המצטיינים של המבצע יזכו בפרס, כדי לעודד מכירות של חבילות לישראל.
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "לפניה מאסיבית זו לקהל הכללי בצרפת יש כמה יתרונות: מכירה ממוקדת של ישראל ברשת הגדולה ביותר בצרפת, תפתח דלתות גם ברשתות מתחרות אחרות, שעד כה היססו בנושא. כמו כן ישראל תישאר "על המדף" אצל Carrefour גם אחרי תקופת המבצע, במהלך כל השנה. אני מאמין שהדרכת המוכרנים של הרשת על ישראל, תתרום לכך שהם ימשיכו למכור את התיירות לישראל, הן במסגרת הרשת והן במסגרות תיירותיות אחרות בהן ימשיכו, קרוב לוודאי, לעסוק".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76109