לצורך ביצוע המיזם, מבקש המשרד להתקשר עם ספק אשר יתכנן ויפיק את המיזם, לרבות הפקת אירועי תיירות ותרבות, התקשרות עם ספקים, אפיון, פיתוח, תחזוקה והפעלה של אתר אינטרנט ייעודי

בהתאם להחלטת הממשלה שהוביל שר התיירות חיים כץ, משרד התיירות מפרסם מכרז לבחירת חברה שתפיק עבורו פרויקט של "חודש התיירות הישראלית", שבמסגרתו הציבור ייהנה מהנחות גדולות במגוון אטרקציות תיירותיות, אירועי תרבות ומסעדות באזורים שונים בארץ. המיזם יתקיים לאורך 4 שבועות ב-4 מרחבים בארץ – 4 ימי פעילות בכל שבוע ויעודד תנועה של תיירות פנים, באמצעות אירועי תיירות ותרבות מושכי קהל באזורים אלו, שילוב של הטבות ומבצעים בעסקי תיירות בכל הארץ וקמפיין שיווקי.
לצורך ביצוע המיזם, מבקש המשרד להתקשר עם ספק אשר יתכנן ויפיק את המיזם, לרבות הפקת אירועי תיירות ותרבות, התקשרות עם ספקים אשר יציעו לציבור פעילות תיירותית משלימה במחירים לכל כיס, אפיון, פיתוח, תחזוקה והפעלה של אתר אינטרנט ייעודי למיזם וגיבוש קונספט ומיתוג למיזם.
המטרה היא, כאמור, לעודד תנועה של תיירות פנים לאזורים שונים בארץ, לעודד את צריכת התיירות המקומית ובכך לתרום לענף התיירות המקומי, לחזק את החוסן החברתי והקשר בין תושבי ישראל לתרבות, להיסטוריה ולנופי הארץ, להעצים את הקהילות המקומיות ולחזק את הייחודיות החברתית שלהן.
מגוון הפעילויות המוצעות יתקיימו בימים רביעי-שבת בכל שבוע, כלומר סה"כ 16 ימי פעילות. סוג האירועים הצפויים: הפנינג ענק, הופעת מוזיקה וכיו"ב, אשר יתקיימו באתר פתוח, תחת כיפת השמיים.
האירועים יתוכננו למשיכת 100,000 משתתפים לפחות. היקף המכרז: מינימום 5 מיליון ₪ ועד 8 מיליון ₪. לצורך קיום אירוע הדגל, יעמיד המשרד בתיאום עם הרשות המקומית מתחמים בירושלים, בתל אביב, בנגב המערבי ובנהריה בצפון.
המשתתפים באירוע דגל, שיימשך לכל הפחות 4 שעות, ישלמו דמי כניסה בסך של 18 ₪ (כולל מע"מ) לכל אירוע. בנוסף לאירוע הדגל, יקיימו אחריו ולפניו פעילויות משנה או אירועי תיירות ותרבות אחרים.
בכל אירוע יוצבו דוכני מזון ומשקאות. רכישת המוצרים בדוכנים אלה תהיה על חשבון המשתתפים בהתאם לקביעת מגבלה למחירים מרביים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=171991