קמפיין Black Friday של המשרד הביא לגידול של 20% בפניות לסוכני תיירות לרכישת כרטיסי טיסה לישראל
משרד התיירות הצטרף השנה לחגיגת ה-Black Friday ויצא בפעילות דיגיטלית לקידום הפניות למבצעים והנחות לטיסות לנתב"ג ולאילת. ניראות עמודי הנחיתה הותאמה לאווירת הבלק פריידי – חג הקניות הבינלאומי חסר התקדים – בהם הוצעו, בין היתר, טיסת הלוך חזור מגרמניה לאילת ב-9.90 יורו בלבד ומחירים מוזלים לטיסות שייצאו מווינה ומלונדון לאילת.
הקמפיין תפס תאוצה והוביל למעל 157 מיליון חשיפות ול-563,754 הקלקות, בעלות ממוצעת של 1.98 שקל להקלקה.
במשרד התיירות אומרים כי בהתחשב בתחרותיות הגדולה וביוקר המדיה באותו היום, מדובר בעלות מצוינת, שעומדת מתחת לבנצ'מרק. הקמפיין הביא ל-67,982 פניות לעמודי המכר של סוכני נסיעות – קצב הגבוה בכ-20% ממספר הפניות לסוכני התיירות ביום קמפיין רגיל.
במשרד התיירות צופים כי השנה תסתיים עם למעלה מ-4 מיליון תיירים – שיא כל הזמנים בכניסות לישראל. הקמפיין הדיגיטלי מצטרף לאפיקי שיווק אפקטיביים נוספים.
לדברי שר התיירות, יריב לוין, המשרד החליט השנה להצטרף לחגיגת ה-Black Friday על מנת להמשיך לשבור שיאים, להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל ולענות על הביקושים הרבים. "אין ספק שהנתונים מדברים בעד עצמם – כ-70,000 אנשים נוספים התעניינו ברכישת כרטיסי טיסה לישראל ביום ה-Black Friday. זו הייתה החלטה נכונה, ונקווה שחגיגות ה-Black Friday יהפכו למסורת על מנת להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=90337