השנה יושק האקתון, בהובלת הלשכה לתיירות נכנסת בישראל ובתמיכת משרד התיירות ורשת פתאל, לגיבוש אסטרטגיה שיווקית לקידום תיירות בישראל במדינות יעד בעולם!
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024 – International Mediterranean Tourism Market, מציינת את שנתה ה-30 באקספו תל אביב, ועל אף האתגרים פועלת בתמיכת הלשכה לתיירות נכנסת ומשרד התיירות בכדי למקסם את פוטנציאל החשיפה בתעשייה במקומית והבינלאומית.
ב- 3.4- 4.4 (ימים רביעי וחמישי) תתקיים התערוכה בתצוגה פרונטלית בביתן 2 באקספו תל אביב. IMTM 2024 שם לו למטרה למקסם את פוטנציאל החיבורים בתעשייה, ולשלב תערוכה הכוללת מיצגים ומשתתפים מישראל וגם נציגויות מהעולם. כמיטב המסורת לצד התערוכה יתקיימו הרצאות וכנסים. השנה יושק האקתון, בהובלת הלשכה לתיירות נכנסת בישראל ובתמיכת משרד התיירות ורשת פתאל, לגיבוש אסטרטגיה שיווקית לקידום תיירות בישראל במדינות יעד בעולם!
הנתונים מראים כי הישראלים אט אט חוזרים לתכנן את חופשתם הבאה ומחפשים את היעד שלהם להפוגה. תערוכת התיירות IMTM מתגייסת להתניע מחדש את תעשיית התיירות, כי גם בימים לא שגרתיים, חשוב לא לעצור ולהמשיך קדימה!
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים ב3.4 – 4.4 בין השעות 09:00 – 19:00 באקספו תל אביב
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=154428