אין רגע דל בגרמניה, שבין לבין הושק בה קמפיין German Summer Cities
כנס "100 שנות באוהאוס" נערך בימים אלה על ידי לשכת התיירות הגרמנית בישראל ובהשתתפות חברת השיווק של העיר ברלין VisitBerlin ולשכות התיירות של סקסוניה (Saxony) ותורינגיה (Thuringia) וחברת התעופה Lufthansa. ביום שני, ה-23 בחודש, גם יתקייים אירוע חנוכת בית ליבלינג שהפך למרכז "העיר הלבנה" של תל אביב בהשתתפות נציגי השותפים הללו.
בשנת 2018 נרשמו כמיליון לינות של ישראלים ברחבי גרמניה. "בעשור האחרון אף גדלנו ב-156% במספר לינות ישראלים, ואנו צופים את המשך הגידול במספר המבקרים", אומרת גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל. לדבריה, שנת 2019 טומנת אף היא בחובה אתגרים רבים ומרגשים.
זאת ועוד: בשנת 2020, ייערכו אפילו כאן, בישראל, אירועים מיוחדים לרגל השקת מיזםGerman Summer Cities, כפי שיפורט בהמשך.
100 שנות באוהאוס: החגיגות נמשכות
חגיגות 100 שנות באוהאוס אפיינו את שנת 2019. ברחבי גרמניה, נערכו וממשיכים להיערך אירועים רבים המביאים אל קדמת הבמה את עולם הבאוהאוס. "באוהאוס" היה שמו של בית ספר לעיצוב ואדריכלות, שפעל בעיר ויימאר (Weimar) בגרמניה בין שתי מלחמות העולם. בית הספר נפתח בשנת 1919, ובתוך זמן קצר עבר לדסאו (Dessau), ומשם לברלין. כיום, האדריכלות, האמנות והעיצוב שיצרה אסכולה מודרניסטית מובהקת זו, נראים במקומות רבים ברחבי העולם. הבאוהאוס (או "הסגנון הבינלאומי", כפי שהוא מכונה) נחשב ליצוא התרבותי החשוב ביותר של גרמניה במאה העשרים, ורעיונות רבים בתחומי האדריכלות והעיצוב – מקורם בבאוהאוס.
German Summer Cities: קיץ גרמני, קמפיין בינלאומי
באביב האחרון השיקה לשכת התיירות הגרמנית קמפיין בינלאומי מושקע העונה לשם "ערי הקיץ הגרמניות" (German Summer Cities). קמפיין תוסס זה מהווה אישור לעובדה שגרמניה נחשבת כמובילה אירופית בכל הקשור לתיירות עירונית, בעבור תיירים המחפשים אחר חוויות אורבניות ייחודיות, מסוגים שונים.
מעניין לגלות כי רובם מכריע של התיירים האירופיים הפוקדים את גרמניה (כ-60%), עושים זאת במטרה להתוודע לאוצרות התרבות של המדינה, כמו גם לעריה המגוונות.
כך למעשה נולד הקמפיין החדש, והוא זוכה לתהודה גלובלית רבה ולהשפעה מידית.
כידוע, גרמניה מהווה מוקד משיכה תיירותי כל השנה, אך בעונת הקיץ, מתהדרות ערי המדינה באנרגיות תוססות ובשפע של פעילויות המתאימות לכל גיל וסגנון חיים.
וכך, פסטיבלי מוזיקה, אמנות רחוב צעירה, פאבים אופנתיים, שלווה מול הים וחוויות קולינריות מגוונות – הן רק חלק מהחוויות המוצעות בקמפיין החדש. מסע פרסום זה עושה שימוש נרחב ברשתות החברתיות ברחבי העולם ומציע חמש קטגוריות שונות: חוויות אורבניות, אמנות ותרבות, גרמניה הרומנטית, לחגוג מול המים ומוקדי עניין.
שיטוט באתר האינטרנט החדש שהוקם לטובת הקמפיין, חושף שפע של הצעות לבילויים בלתי שגרתיים.
אתר הקמפיין החדש כולל שפע של הצעות לטיולים ואטרקציות
סרטון התדמית שהופק לטובת הקמפיין החדש
שנת 2020: השנה של בטהובן
בשנה הבאה יציין העולם 250 שנים להולדתו של המלחין והפסנתרן הגרמני לודוויג ואן בטהובן (1827-1770), הנחשב לאחד מענקי המוזיקה הקלאסית. בעיר הולדתו בון (Bonn), נדמה כי בטהובן נמצא בכל מקום, ואתרים רבים בה מוקדשים לו וליצירתו. למעשה, הבית בו נולד בטהובן נחשב לאחת האטרקציות הפופולריות בעיר.
עם זאת, לרגל 250 שנות הולדתו, "ייצא" בטהובן מגבולות עירו ואירועים רבים ברחבי המדינה במהלך 2020 יוקדשו למלחין הנודע, ויספקו שפע של חוויות מוזיקליות למבקרים בגרמניה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=99792