משיקה את אפליקציית CityBook המתבססת על טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה
חברת Booking.com, אחת מענקיות התיירות הדיגיטליות המובילות בעולם, הכריזה היום (ה') על השקת מוצר פיילוט חדש, הלוא היא האפליקציה החדשה CityBook – מדריך עירוני דיגיטלי, המשלב השראה, תכנון וניווט ויוצר חוויה מיוחדת המרוכזת במקום אחד.
אפליקציית CityBook היא למעשה מדריכת תיירים, שמטרתה להנגיש מידע תיירותי כמו המלצות אישיות לאטרקציות מקומיות, הנחות ומבצעים מקומיים, מידע על אירועים ואתרים מעניינים. המידע שיזרום אל התיירים יגיע באמצעות טכנולוגיות למידת מכונה (Machine Learning), שמנטרת משתנים שונים של המשתמשים כמו מיקום, הרכב הנוסעים (משפחה, זוג או לבד), באיזה שלב של הטיול הם נמצאים (היום הראשון לעומת היום האחרון), ואפילו מזג אוויר וזמינות מקומות האירוח בזמן אמת. כל אלה יסייעו ל-CityBook לספק המלצות רלוונטיות, כולל הסבר איך לחזור אל מקום האירוח שלהם מכל נקודה בעיר.
שלוש הערים הראשונות שייהנו מהשירות החדש יהיו לונדון, פריז ואמסטרדם, כאשר בחודשים הקרובים יצטרפו לשירות ערים נוספות כמו טוקיו, ניו יורק, ברלין, ברצלונה ורומא. השירות יהיה זמין ללקוחות Booking.com שיש להם הזמנה קרובה לאחת מהערים הללו.
כל האפשרויות בכף היד
“עם CityBook, אנחנו רוצים שיהיו ללקוחות שלנו את כל האפשרויות הכי טובות בעיר בכף היד“, אומר ראם פפטלה, מנהל החוויות של Booking.com. "איסוף מידע תיירותי מבין עשרות אתרים ואפליקציות ואז להזמין כל דבר בנפרד, הוא לא תהליך פשוט ואנחנו רוצים שאנשים יתמקדו בחלק המהנה של תכנון הטיול – ההשראה – ויבצעו את ההזמנה והארגון בקלות, כשהכל מרוכז בנוחות במקום אחד". הוא הוסיף כי מידת הפופולריות של CityBook תקבע את המשך הפיתוח שלה לפיצ'רים חדשים שבעתיד אולי ייכנסו לאפליקציה של Booking.com.
האפליקציה תהיה זמינה בגרסת Android או iOS, או באתר של CityBook site מהמחשב או המובייל. ברגע שהם מתחברים עם חשבון של Booking.com ניתן לראות את כל התוכן, לתכנן תוכניות ולחוות את כל מה שיש לעיר להציע.
בוקינג זמינה כיום ב-43 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.2 מיליון מקומות אירוח החל בבתים, דרך דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. כל השירותים הללו מגובים בשירות לקוחות הפועל 24/7.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=103026