4 מבין 10 הפיינליסטים בתחרות ארגון התיירות העולמי שתיערך במדריד: ישראלים
4 סטארטאפים ישראליים עלו לגמר התחרות הראשונה של ארגון התייירות העולמית UNWTO, בו ישתתפו 10 חברות. החברות הן: Refundit, Seevoov, Howazit, ו-Pruvo.
בחודש יוני השנה הכריזו ארגון התיירות העולמי UNWTO וחברת GLOBALIA, קבוצת התיירות הגדולה בספרד ואמריקה הלטינית, על תחרות בינלאומית לסטארטאפים בתחום התיירות. מטרת התחרות היא לחשוף את הסטארטאפים אשר מביאים את הפתרונות הטובים ביותר בתחום התיירות, שעתידים לשנות את ענף התיירות העולמי.
2,771 חברות מ-132 מדינות הגישו מועמדות להשתתפות בתחרות. לחצי הגמר עלו חמש חברות ישראליות
עתה, כאמור, עלו לגמר 4 חברות ישראליות שייזכו להציג בתערוכת Fitur – תערוכת התיירות העולמית למדינות דוברות הספרדית שתיערך במדריד בין ה-23-27 בינואר 2019. ארבע החברות חברות בקהילת הטראוולטק הישראלית – ITTS.
הפיינליסטיות הישראליות הן:
REFUNDIT – חברת Refundit מטפלת בשוק לא יעיל של 26 מיליארד יורו החזר מע"מ באירופה ש-90% ממנו "נשאר על השולחן" ולא מוחזר לתיירים. החברה הופכת את הליך בקשת החזר המע"מ לתיירים לפשוט וקל באמצעות אפליקציית מובייל, המדלגת על התורים ומעלימה את הניירת. ייחודיות השירות של Refundit היא בדיגיטציה מלאה של התהליך. ריפנדיט מספקת שירות לתיירים המבקרים בבלגיה, ועומדת לספק אותו גם בסלובקיה ובמדינות נוספות באירופה. מייסדי Refundit הם היזמים אורי לוין, יזם, מייסד ולשעבר נשיא waze, וזיו תירוש ממייסדי חברת Stockton .
סרטון על ריפאנד
PRUVO – חברת פרובו זיהתה שמחירי מלונות נוטים להשתנות גם לאחר ביצוע ההזמנה. לכן, רוב הסיכויים שחדר המלון שהזמנתם יחווה ירידת מחיר בתקופה שבין רגע הזמנת המלון ועד רגע ההגעה למלון. השירות של פרובו יאפשר לכם לבצע מעקב מחירים אחר הזמנות שבוצעו דרך אתרי ההזמנות השונים, על ידי שליחת ההזמנה אל [email protected]. מאותו הרגע, המערכת של פרובו תסרוק מאות אתרים וספקים ותתריע כאשר מחיר החדר שהזמנתם ירד, בכדי שתוכלו להזמינו מחדש ולחסוך מאות דולרים. השירות של פרובו חסך למשתמשיו מעל ל 1.4 מיליון דולרים, הוא זמין בשבע שפות וזוכה לחשיפה רחבה בישראל, פורטוגל, איטליה, ואמריקה הלטינית.
SeeVoov – מפתחת פלטפורמה לתכנון טיולים באמצעות סרטי וידאו. החברה מציעה חווית תכנון טיול בוידאו לעשרות יעדים בעולם. המטייל בוחר את יעד הטיול ומאפייניו, צופה בסרטי וידאו על יעד הטיול, בוחר על גבי הסרט הרץ את האתרים בהם ירצה לבקר ואת תאריכי הנסיעה והמערכת בונה עבורו את תוכנית הטיול כולל אפשרות להזמין טיסות ומלונות (או להזין בעצמו טיסות ומלונות שכבר הזמין), להדפיס את תוכנית הטיול וגם לסנכרן את תוכנית הטיול לאפליקציה ייעודית שמלווה אותו במהלך הטיול.
Howazit – חברת Howazit משרתת למעלה מ-2,000 ארגונים ב-24 מדינות ממגוון ענפים ובהם חברות תעופה, בתי מלון, רשתות שיווק, אתרי סחר אלקטרוני ועוד. פלטפורמת התקשורת החכמה של Howazit משנה למעשה את פני האינטראקציה של חברות וארגונים עם הלקוחות, מאפשרת לפתור מיידית בעיות ספציפיות של לקוחות, ובמקביל מאפשרת להפיק תובנה לגבי העדפותיהם של הלקוחות ולמנף נתונים אלו לצורך צמיחה עסקית. באמצעות Howazit יכולים ארגונים להעמיק את הקשר עם לקוחותיהם באמצעים דיגיטליים כגון דו-שיח בסגנון אפליקציה להעברת מסרים, צ'אטים, מיני-אתרים יעודיים ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ונאמנותם, ומסייעת לארגון בתהליך המכירה ובטיפוח הקשר עם הלקוח.
מייסד ITTS ומומחה חדשנות פתוחה, איתי גרין, אמר כי "הקהילה גאה מאוד בייצוג הרחב של סטארטאפים ישראלים בתחרות. הישג זה מגיע בנוסף להישגים נוספים של חברי הקהילה בשנים האחרונות, בזכיית פרסים ובהכרה בינלאומית שהופכים את אומת הסטארטאפ ל'אומת הטראוולטק'". גרין אף הוזמן להציג במדריד את הישגי תעשיית הטראוולטק הישראלית.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=90436