חברת השייט היוקרתית סילברסי האיטלקית השיקה השבוע את האנייה המפוארת Silver Muse, במונקו, בנוכחות הוד רוממותו, הנסיך אלברט השני ומכובדים נוספים. "יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים את חוויית ה"הכל כלול" גם בשייט יוקרה", אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של סילברסי בישראל
חברת השייט היוקרתית Silversea® האיטלקית השיקה השבוע את האנייה המפוארת Silver Muse, במונקו, בנוכחות הוד רוממותו, הנסיך אלברט השני ומכובדים נוספים שנהנו מתזמורת הסינפונייטה של רומא ומהכנר צ'רלי שיים (Charlie Siem) . השקת האנייה מסמנת תחילת עידן חדש עבור החברה ועבור תחום השייט היוקרתי.
מדובר באנייה החדשה ביותר בצי האניות של החברה, משקלה 40,700 טון, ועליה 596 נוסעים ו- 411 אנשי צוות, 298 סוויטות מפוארות ומרווחות, באטלר אישי, מסעדות גורמה, הופעות, בארים, ספא יוקרתי ועוד… האנייה צפויה להפליג באירופה במהלך הקיץ, לאחר מכן תפליג בצפון אמריקה, דרום אמריקה והאיים הקריביים.
"תחום השייט ממשיך לצבור פופולריות בקרב מגוון נרחב של קהל הנופשים בכל רמות השייט ומשנה לשנה אנו רואים עלייה מתמדת בביקוש להפלגות. גם בתחום הפלגות היוקרה אנו רואים שינוי במגמה ועלייה בביקוש, אם בעבר מירב הנוסעים באניות היוקרה היו מטיילים וותיקים שמכירים את ענף השייט, בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים את חוויית ה"הכל כלול" גם בשייט יוקרה, מציין אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של Silversea® בישראל . "בבריטניה למשל, בשנת 2016, מספר הנוסעים בשייט יוקרה עמד על 28,887, עלייה של כמעט עשרה אחוזים בהשוואה לשנה שקדמה לה, נתון המעיד על מגמת עלייה משמעותית."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70297