תגדיר מחדש את חוויית השיט באמצעות שיתוף פעולה עם יותר מ-500 אדריכלים ומעצבים
"השקנו את ה-Celebrity Revolution במטרה אחת – לשנות את הדרך שבה האורחים שלנו חווים את העולם", כך אמרה ליסה לוטוף-פרלו, נשיאה ומנכ"לית סלבריטי קרוזס לרגל השקת מהפכת השדרוג המקיף של כל צי אניות החברה – בהשקעה של יותר מ-500 מיליון דולר. למהלך שותפים יותר מ-500 אדריכלים מובילים, מעצבים ומהנדסים, שיגדירו מחדש את חוויית השייט באניות הפרימיום.
לדבריה, "זה התחיל עם הצגת האנייה Celebrity EdgeSM, שתשנה את פני התעשייה, וימשיך עם האנייה הדהימה, ה-Celebrity FloraSM. "המחויבות של העצמת הדרך בה האורחים שלנו חווים את העולם, היא ללא גבולות. ריכזנו את כל צי האניות שלנו והבאנו אותו לקצה, כדי שנוכל לתת לאנשים את החופשה שבאמת מגיעה להם".
החיים בסוויטה הפכו טובים עוד יותר
שדרוג האניות זוכות הפרסים ב-Celebrity Revolution, איפשר לחברת סלבריטי קרוזס להביא את חוויית האירוח היוקרתית בסוויטות באניות מסדרת Millennium לשיאים חדשים, בעזרתה של המעצבת בעלת החזון, קלי הופן. בנוסף שילבה החברה את הסוויטות הייחודיות – סוויטת ה-Reflection וסוויטת ה-Signature (שהיו עד כה רק על האנייה Celebrity Reflection®) – באניות מסדרת Solstice – Celebrity Solstice®, Celebrity Eclipse®, Celebrity Equinox® ו-®Celebrity Silhouette. כל זאת בסגנון העיצובי הידוע שלה הכולל שילוב עדין בין מזרח ומערב, קווים נקיים, גוונים ניטרליים וסביבה חמימה ומזמינה.
"זה היה אתגר חדש ומרגש עבורי, ליצור מחדש משהו מעוצב ויוקרתי, אך עם זאת שונה מחדרי המגורים שעיצבתי עבור ה-Celebrity EdgeSM," אמרה הופן, "רציתי לתת הרגשה של יוקרה על-זמנית, המזמינה את האורחים למפלט הפרטי שלהם. חדר השינה, היכן שהולכים לישון והיכן שמתעוררים – שני זמנים חשובים מאוד במהלך היום – במיוחד כשאתם בחופשה. היה חשוב ליצור מרחב הרמוני ויוקרתי בתוך סביבה עיצובית של 'בית מחוץ לבית' ואני חושבת שהצלחתי להגיע לאיזון המושלם בין הדברים."
באנייה Celebrity EdgeSM, חברת השיט הציגה לראשונה מתחם ייחודי לאורחי הסוויטות, שייקרא The Retreat. ועכשיו סלבריטי קרוזס מביאה את החוויות היוקרתיות לכל הצי. כל אנייה תציע את סיפון השיזוף והטרקלין הייחודיים לאורחי הסוויטות, בעיצובה המדהים של הופן. בתכנון סיפון השיזוף ב-Retreat, היא יצרה מקום שיקי, באוויר הפתוח, עם הרגשה של ריזורט יוקרתי. המקום בו האורחים יוכלו להתרגע על מיטות שיזוף מפנקות, ללגום קוקטיילים מרהיבים ולהתענג על מטעמים מרעננים. הטרקלין של ה-Retreat (מה שהיה בעבר Michael's Club), נהפך בתכנונה של הופן למתחם עם אווירה מתוחכמת וחמימה.
אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת מכירות בלעדית של תאגיד השייט "רויאל קריביאן" בישראל אמר בתגובה: "חברת 'רויאל קריביאן' ו'סלבריטי קרוזס' בפרט, שמה לה למטרה להביא איכות וחוויה יוקרתית ללקוחותיה, הזכיות בפרסים שנה אחר שנה, מחזקות את החברה כמובילת השוק ואת ההכרה וההוקרה העולמית למאמצי הצמיחה שלה והישגיה, באופן עקבי ברחבי העולם".
חדרי מגורים חדשניים
בעיצוב מחדש של חדרי המגורים, נשקל כל פרט בקפידה, תוך התחשבות בנוחות האורחים כעדיפות עליונה. סלבריטי קרוזס שיתפה פעולה עם חברת עיצוב המלונות הידועה, Hirsch Bedner Associates (HBA), כדי להעניק למרבית חדרי המגורים והסוויטות בכל אניות החברה מסדרות Millennium ו-Solstice את הייחודיות של היוקרה המודרנית.
"כל פרט בחדרי המגורים שלנו שודרג ונבחר בקפידה," אמר בריאן אבל, סמנכ"ל תפעול המלונות של סלבריטי קרוזס. "עד תום פרויקט ה-Celebrity Revolution, כל אניות החברה יהיו באותה האיכות, אותם קווים עיצוביים ואותה ייחודיות של יוקרה מודרנית."
כל חדרי המגורים יעוצבו באופן נקי ושיקי, בדומה למלונות הבוטיק הטובים בעולם. המיטות יצויידו במזרני קשמיר יוקרתיים וכן בטכנולוגיה מתקדמת כגון חיבורים לאינטרנט האלחוטי המהיר של חברת השייט, הנקרא Xcelerate.
קולינריה פורצת דרך
סלבריטי קרוזס מחפשת כל הזמן דרכים נוספות להיפתח לעולם – לא רק באמצעות יעדי העגינה המגוונים, אלא גם באמצעות חוויה קולינרית בינלאומית. המסעדה האהובה Qsine, תתווסף לכל האניות ותחודש לחלוטין. היא תציע את החווייה הקולינרית הווירטואלית החדשה של חברת השיט, Le Petit Chef, שנוצרה ע"י אנימטורים המפורסמים בחברת Skullmapping במיוחד עבור סלבריטי קרוזס. המזנון החופשי Oceanview Café, יעוצב מחדש באווירה של שוק אוכל פתוח, המציע לאורחים דוכנים רבים של קולינריה בינלאומית מגוונת. חדרי האוכל הראשיים, המרהיבים כבר כעת, יעוצבו מחדש גם כן.
תכנית שמותחת את גבולות המצוינות
במהלך ביצוע התכנית Celebrity Revolution צפויים חידושים פורצי דרך, שיכללו :
- הרחבת טרקלין ההתרגעות, שהוצג לראשונה ב- Celebrity EdgeSM, המציע שלל חוויות ספא תרפויטיות.
- חוויית קניות אקסקלוסיבית עם מותגים ומעצבים ידועים, כמו Shinola, John Hardy, Hublot ועוד.
- גלריית תמונות דיגיטלית, בה האורחים יוכלו לעיין בזיכרונותיהם מהחופשה.
- ברים וטרקלינים משודרגים, הכוללים את את בר ה-Passport והרחבה של הקונספט הייחודי של סלבריטי קרוזס, ה-Gastrobar, עם יותר מ-40 בירות בוטיק, קוקטיילים יצירתיים ואוכל גורמה מנחם.
- שדרוגים נוספים לשטחים הציבוריים בכל רחבי האנייה, כולל ה-Hideaway, הספרייה ועוד.
תכנית השדרוגים תתחיל בינואר 2019 ותימשך בכל צי האניות עד שנת 2023.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=86948