מדובר באוניות המונעות באמצעות גז נוזלי טבעי (LNG) ומתוכננות להצטרף לצי בקיץ 2029, 2031 ו-2033, בהתאמה. האוניות במשקל 230,000 טון ברוטו שתארחנה כל אחת 8000 נוסעים
“אנחנו מכפילים את צמיחתה של קרניבל קרוז ליין – המותג בעל התשואה הגבוהה ביותר שלנו – כדי לעמוד בקצב הביקוש החזק להפליא שאנו ממשיכים לראות בחברת השייט הפופולרית ביותר בעולם”, אמר ג’וש ויינשטיין (Josh Weinstein), מנכ”ל תאגיד קרניבל. “בשלב זה, צפויה להיות מסירה אחת בכל שנה: 2025, 2027, 2028, 2029, 2031 ו-2033. אנו ממשיכים לנקוט בגישה אחראית לצמיחה, ומכוונים אסטרטגית קיבולת חדשה לאזורי הביקוש הגבוהים ביותר בקצב של אחת עד שתי אוניות חדשות בשנה”.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים