שדרוג צי אוניות החברה, מבצעים אטרקטיביים, שיתוף פעולה פורה עם סוכני הנסיעות וקמפיין פרסומי מוצלח הובילו לשיא של 565 אלף הזמנות במהלך חודש ינואר 14 בקרניבל קרוז ליין. עליה של 17% לעומת ינואר 13
שיא הזמנות לקרניבל קרוז ליין בחודש ינואר 2014, 565 אלף הזמנות, עליה של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
שיא של כל הזמנים נוסף נשבר במהלך חודש ינואר 2014, 13 מיליון גולשים פקדו את אתר האינטרנט של קרניבל קרוז ליין.
ג'רי קייהל, נשיא החברה ייחס את השיאים למספר גורמים: שדרוג צי האוניות, מבצעים אטרקטיביים, שיתוף פעולה פורה עם סוכני הנסיעות, קמפיין פרסומי מוצלח וערך כספי טוב לרמת ציפיות הנוסעים.
"עכשיו זה הזמן שאנשים רבים מתמקדים בתוכנית החופשה הבאה שלהם וענף הקרוזים מרגיש בכך. אנו רואים גידול במכירות בכל הערוצים, במיוחד באמצעות סוכני הנסיעות ולהם אנחנו רוצים להודות על התמיכה", ג'רי קייהל, נשיא קרניבל קרוז ליין.
בנוסף ציין הנשיא, שחברת השייט לא השיקה אוניות חדשות ב-2013 , כך שלא ניתן לייחס את הגידול במכירות לקיבולת הצי.
בין היוזמות האחרונות שננקטו ע"י חברת השייט במטרה לשפר את השירות הייתה לאפשר לנוסעים לקצר את תקופת החופשה במידה של אי שביעת רצון ולחזור לביתם על חשבון חברת השייט, שדרוג תפריט האוכל באוניות והעשרת הפעילויות לנוסעים הצעירים.
בחודש שעבר הודיעה קרניבל על יוזמה חדשה, הופעות חיות של אמנים מפורסמים במהלך הפלגותיה כמו: ג'ניפר הדסון, אוליביה ניוטון ג'ון ועוד.
קרניבל תמשיך גם בתוכניתה להשקיע 500 מיליון דולר בשדרוג האוניות ותוכניות הבידור לכל המשפחה.
https://www.youtube.com/watch?v=Vk7n4_r7sng
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76199