העליה והירידה מהאוניות תתבצע באמצעות גשרים עיליים ומתחם הליכה שיחבר את האוניות לקומתו השניה של הטרמינל. וועדת המשנה לתכנון ובניה אישרה את התכנון של הטרמינל
טרמינל הקרוזים החדש של נמל חיפה. הדמיה דגן מושלי ארכיטקטים
הטרמינל החדש יתפרש על שתי קומות, ויוכל לשרת במקביל שתי אוניות גדולות שמחליפות נוסעים ובסך הכל יוכל לשרת 16,000 נוסעים מידי יום, רובם המכריע צפוי להיות תיירים שיטוסו לישראל ויעלו על הפלגות לאחר מספר ימי טיול בישראל. באופן זה נוסעים אלה צפויים לבלות בין לילה לשני לילות בחיפה לפני ו/או אחרי ההפלגה.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,000 חברים