האפליקציה החדשה, מאפשרת לנוסעים לעקוב אחר סטטוס הטיסה ולנהל את הטיסות בכל עת
AirlineCheckins, אפליקציה למכשיר iOS ו- Android App המשחררת מדאגות כמו: מתי מתחיל הצ'ק-אין? מהו קוד ההזמנה שלי? כיצד אוכל לקבל את המושב האהוב עלי על המטוס?
האפליקציה, שפותחה על ידי מרכז החדשנות של לופטהנזה, הופכת את השירות לשקוף יותר וקל יותר לשימוש, ומהווה הבסיס עבור שירותי נסיעות נוספים הקשורים לטיסות הנוסעים. השירות ניתן עבור כל חברת תעופה המציעה צ'ק-אין מקוון.
האפליקציה החדשה, מאפשרת לנוסעים לעקוב אחר סטטוס הטיסה שלהם ולנהל את הטיסות שלהם בכל עת. פרטים אישיים כגון העדפות ישיבה, תוכניות נוסע מתמיד וכד ניתנים לעדכון באפליקציה.
לאפליקציה יש גם שרות התראה המודיע אוטומטית על סטטוס הטיסה הנוכחי ועל השינויים בשער העלייה למטוס. הפונקציות השונות מוסיפות באופן קבוע עוד ועוד שירותים כמו לדוגמא גישה לטרקלינים בשדות תעופה וגישה חופשית לאינטרנט במהלך הטיסה .
הבסיס לפיתוחה המשוב שהתקבל מ- 2,500 משתמשים במהלך סקר שנערך על ידי המרכז לחדשנות של לופטהנזה. "המשתמשים שלנו הם מעריצים של צ'ק-אין אוטומטי. כעת, עם האפליקציה, אנו עונים על הצורך בשקיפות רבה יותר וגישה מהירה יותר לשירות. כמו כן, באמצעות הסקר שערכנו קבלנו תובנות חשובות לגבי המשך פיתוחים עתידיים בתחום שירותי הנסיעה" אומר כריסטיאן ויימאר, מנהל הפרויקט במרכז החדשנות של לופטהנזה.
AirlineCheckins כפתרון לארגונים עסקיים
AirlineCheckins זמין כעת גם כפתרון B2B לעסקים.
הודות לממשק תכנות חדש (API), פתרון הצ'ק-אין יכול להיות משולב בצורה חלקה במערכות ניהול הנסיעות של החברה. www.airlinecheckins.com/business
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=84502