לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "אנו קשובים כל העת לצרכים של לקוחותינו ופועלים ללא הפסקה על מנת לתת להם מענה".
חברת ישראייר משיקה שירותים חדשים ללקוחותיה הטסים לאילת. מגן ביטול נסיעה – לקוחות החברה יוכלו להוסיף 20 שקלים למחיר כרטיס הטיסה ובכך לרכוש את האפשרות לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול נוספים. במקרים בהם הלקוח רכש חבילה הכוללת מלון, המגן מאפשר ביטול של ההזמנה שבוע לפני מועד הטיסה.
במקרים בהם הלקוח רכש טיסה בלבד המגן מאפשר ביטול ללא דמי ביטול נוספים 24 שעות לפני מועד הטיסה (שירות זה מוצע גם בטיסות הבינלאומיות של החברה בעלות של 35 דולר).
עזיבה מאוחרת – לקוחות אשר מזמינים חבילת נופש הכוללת טיסה ומלון יכולים במעמד ההזמנה להוסיף 150 שקלים ולרכוש עזיבה מאוחרת מהמלון. בשלב זה השירות מוצע ללקוחות הרוכשים חבילה ברשת מלונות פתאל.
הטבה של 20 שקלים לנוסע המזמין באתר החברה כרטיס טיסה הלוך ושוב לרמון. את שירות העזיבה מאוחרת כבר ניתן לרכוש באתר החברה, מגן ביטול נסיעה והטבת ה- 20 שקלים יעלו במהלך השבוע.
לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "אנו קשובים כל העת לצרכים של לקוחותינו ופועלים ללא הפסקה על מנת לתת להם מענה".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=116108