"הקמפיין – שזכה להצלחה ברשתות החבריות ברחבי העולם – נועד לעורר השראה ואמפתיה, ומאידך, לספק לגולשים תוכן אינפורמטיבי", אמרה גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל
קמפיין "לגלות את גרמניה מחדש" הולך ומתרחב, וכעת ניתן "לסייר" ברחבי המדינה באמצעים דיגיטליים, להקשיב לפלייליסטים של מוזיקה גרמנית קלאסית, להשתתף בחידוני ידע ואפילו להוריד מתכונים של נקניקיות גרמניות או לחם ג'ינג'ר מקומי… ויש גם חדשות טובות לעתיד הקרוב
נראה כי עם הצלחה לא מתווכחים: כפי שפורסם בחודש שעבר, משרד התיירות הגרמני (GNTO) השיק עם תחילת משבר הקורונה את הקמפיין הבינלאומי #discovergermanyfromhome ("לגלות את גרמניה מהבית")
לדברי גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, הקמפיין – שזכה להצלחה ברשתות החבריות ברחבי העולם – נועד לעורר השראה ואמפתיה, ומאידך, לספק לגולשים תוכן אינפורמטיבי בצורה משעשעת ואינטראקטיבית.
כעת, זוכה המיזם לשדרוגים נוספים הכוללים, בין השאר, קטעי מוזיקה מתקופות שונות, סרטונים (כולל סרטו תדמית ייחודי), סיורים וירטואליים ב 360- מעלות, מפות אינטראקטיביות, חידוני ידע בנושאים שונים ואפילו הורדת מתכונים של מנות גרמניות קלאסיות – מנקניקיות בסגנון תורינגיה (Thüringen) ועד לחם ג'ינג'ר מקומי.
לכל אלו אף נוסף צ'ט-בוט חכם, שיוצר ערוץ תקשורת פתוח עם הגולשים, המחפשים אחר מידע על יעדים בגרמניה. כל אלו מצויים באתר ייעודי שנחנך לאחרונה, תחת הסלוגן Discover Germany From Home.
10 מיליון חשיפות – ותגובות חיוביות ברחבי העולם
מאז שהושק, באמצע חודש מרץ 2020 , זכה הקמפיין להצלחה בעשרות מדינות, וקרוב ל- 10 מיליון משתמשים נחשפו לתכניו. סקר מקיף שנערך בידי לשכת התיירות הגרמנית מצא כי הקמפיין קיבל תגובות חיוביות מכ- 94.4% מהמשתמשים.
כאמור, הקמפיין ברשתות החברתיות קרם עור וגידים והנהפך באמצע חודש אפריל לאתר ייעודי,שמאכלס את כל מה שיגרום למשתמשים לחקור את צפונותיה של גרמניה, באמצעות פלייליסטים (ממוזיקה קלאסית מבית היוצר של מלחינים גרמניים ידועים ועד מוזיקה גרמנית עממית), מתכונים של מאכלים אהובים ופופולריים, חידונים מדליקים, סיורי מציאות מדומה באתרי טבע ומורשת מרכזיים בגרמניה ועוד. את הקמפיין משלים סרטון של שלוש דקות, המצולם כמעין חלום ההולך ומתגשם.
לקראת התאוששות: תוכניות לעתיד
לדברי פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת התיירות הלאומית הגרמנית, הקמפיין עושה שימוש בהטמעת אפשרויות דיגיטליות מגוונות, ושומר על העניין במותג התיירותי הגרמני. "לצד זאת, כך אנו גם מקיימים דיאלוג פורה וקשרים עם לקוחות בענף הנסיעות הבינלאומי. אנו מייצרים כיום את הבסיס להשקת תוכניות התאוששות מוצלחות בעתיד."
בלשכת התיירות מסבירים עוד כי בהתאם לתחזיות שונות, נוכל להבחין בהתאוששות בענף החל מהמחצית השנייה של שנה זו. באופן זה, קמפיינים רבים שהוקפאו מתוכננים מחדש, וניתן יהיה להפיץ את תוכנם במהירות, בהתאם לתנאים שישררו באותה עת.
לאתר החדש "לגלות את גרמניה מהבית":
לסרטון התדמית: "לגלות את גרמניה מהבית":
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106394