צי מטוסי ה- 787-9 של חברת התעופה הגדולה באירופה, לופטהנזה, מתרחב ל-25 מטוסים. בשנת 2019 רכשה לופטהנזה 20 מטוסי דרימליינר מסוג זה
יצרנית המטוסים בואינג וקבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group) הודיעו כי חברת לפוטהנזה תחדש את צי המטוסים שלה עם הזמנה חדשה של חמישה מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר (Dreamliner) נוספים.
ד"ר דטלף קייזר (Dr. Detlef Kayser), מנהל התפעול הראשי של לופטהנזה: "אנו שמחים מאוד שההזמנה לחמישה מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר נוספים, משתלבת בתוכנית ההתחדשות הצי המטוסים רחבי הגוף שלנו. המטוסים המודרניים שחסכוניים בדלק תורמים לקידום האחריות הסביבתית של קבוצת לופטהנזה ויפחיתו את עלויות התפעול שלנו תוך דגש על כך שנספק לנוסעים שלנו חווית טיסה חדשה".
ההזמנה החדשה של קבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group), הינה ההזמנה השנייה של מטוסי 787-9 דרימליינר של לופטהנזה. בשנת 2019 רכשה לופטהנזה 20 מטוסי דרימליינר מסוג זה. בעקבות רכישה זו, יוגדל מספר מטוסי 787-9 הדרימליינר של חברת לפוטהנזה ל-25 מטוסים.
מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר, הם מטוסים רחבי גוף אשר יכולים להטיס מספר נוסעים הגדול ב-20% מקודמיו וכמות מטען הגדולה ב-25%. יתרון בולט של מטוסי הבואינג 787-9 הוא צמצום צריכת הדלק ופליטתו ב- 25% בהשוואה למטוסים שהוא מחליף. מאז כניסתו לשירות בשנת 2011, יעילות הדלק, הגמישות והטווח של משפחת 787 אפשרו לחברות התעופה לפתוח יותר מ -300 קווים חדשים ולהפחית את פליטת הפחמן ב -80 מיליארד פאונד.
מטוסי בואינג ה- 787 בנויים מחומרים מרוכבים קלים וכוללים מנועים מתקדמים ומערכת טכנולוגית מתקדמת ידידותית לסביבה, שמפחיתה את רעשי המטוסים ב- 60%. מה שהופך אותה לאידיאלית עבור מערך שדה התעופה בקבוצת לופטהנזה.
סגן נשיא בכיר של תאגיד בואינג לשיווק ומכירות, איסאן מוניר (Ihssane Mounir), אמר: "קבוצת לופטהנזה ניווטה את עצמה למול האתגרים של שוק התעופה והצליחה לחזור לפסי צמיחה. אנו גאים בכך שלופטהנזה בחרה שוב במטוסי בואינג רחבי הגוף לצי המטוסים שלה. מטוסי הבואינג 787 בעלי תצרוכת דלק נמוכה ויכולת טיסה למרחקים ארוכים תאפשר ללופטהנזה גמישות תפעולית וכלכלית תוך בהפעלת המטוס ביעדים שאליהם טסה החברה".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=116020