גיל גמליאל, סמנכ״ל חווית לקוח ומשאבי אנוש בקבוצת דיזנהאוז: "המהלך הנוכחי נולד מתוך הבנה שיש פה קהל גדול של צרכנים שמרבה לנפוש אבל עדיין מרגיש יותר בנוח בשפה הרוסית"
קבוצת התיירות דיזנהאוז ממשיכה לפתח שירותים המותאמים לקהלים השונים: לאחרונה העמיקה הקבוצה את השירותים הניתנים לקהל דובר הרוסית.
כחלק מזה, ניתן שירות על ידי סוכנים דוברי רוסית שמתאימים ללקוחות נופשים, טיולים מאורגנים, טיולים מבוססי ספא ועוד.
גיל גמליאל, סמנכ״ל חווית לקוח ומשאבי אנוש בקבוצת דיזנהאוז: "תיירות הפנאי של היום מאופיינת במסע ייחודי של כל לקוח ולקוח. היום כבר לא ניתן לדבר על צרכן תיירות אחד. יש מגוון מאוד רחב של צרכנים ולכן גם המענים צריכים להיות מגוונים. המהלך הנוכחי של דיזנהאוז נולד מתוך הבנה שיש פה קהל גדול של צרכנים שמרבה לנפוש אבל עדיין מרגיש יותר בנוח בשפה הרוסית, ומחפש גם חווית נופש עם מאפיינים ייחודיים. היה לנו חשוב להתאים לכל לקוחותינו את זווית הראייה שלהם ולהבטיח שהם ייצאו את השירות המקצועי והאישי הזה אצלנו."
קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.
לפרטים נוספים לחצו כאן
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=136463