בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99 וציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות
רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון פרסמה היום את המדד השנתי לדירוג חברות ביטוחי הנסיעות לחו"ל. לפי המדד מדורגת פספורטכארד במקום הראשון עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות, המתבסס על פניות הציבור שהוגשו לרשות שוק ההון. שיעור זה גבוה מכל חברות הביטוח האחרות בישראל, ומדובר בעלייה לעומת מדד השנה שעברה, שגם בו פספורטכארד הובילה.
לקראת שיא עונת הנסיעות בחופש הגדול מציינים בפספורטכארד כי השנה מחירי ביטוח הנסיעות לחו"ל נמוכים יותר בהשוואה לשנה שעברה, וזאת בזכות החלטת פספורטכארד להעניק ביטוח מקיף לקורונה ללא תוספת תשלום במסגרת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה. עלות ביטוח זה עלתה 2.5 דולר ליום, סכום שהיווה כמחצית מעלות הביטוח היומית.
החלטה זאת מצטרפת להשקת שירות Find My Luggage שמציעה פספורטכארד מהחודש שעבר. השירות הייחודי ללקוחות פספורטכארד מעדכן אתכם בכל רגע בזמן אמת היכן נמצאת המזוודה שלכם. השירות החדשני הזה מבוסס על מידע המתקבל מ-500 חברות תעופה ומ-2,000 נמלי תעופה בכל רחבי העולם, והוא נותן מענה לבעיה שהולכת ומחריפה בשנתיים החולפות בעקבות הכפלת מספר המזוודות האבודות. על פי נתוני מדד פספורטכארד בממוצע אחת ל-78 מזוודות אינה מגיעה ליעדה המקורי. המשמעות היא שבכל טיסה ישנם מספר נוסעים שהמזוודה לא תמתין להם ביעד אליו הם טסים. במטרה לתת מענה לנתון הזה, השקיעו אנשי חטיבת החדשנות ופיתוח מוצרים של פספורטכארד מאמצים במהלך השנה האחרונה על מנת למצוא פיתרון שירותי במטרה לעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם והאם יש צפי להגעת הכבודה.
בפספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל הגדולה בישראל, מעריכים כי בזכות השירות החדש יצליחו לאתר אחוזים גבוהים מהמזוודות האבודות עבור הלקוחות. אם הכבודה לא תגיע ליעדה בתום חמישה ימים, תטעין החברה למבוטחיה השוהים עדיין בחו"ל סכום של 850$ בנוסף להטענה הראשונית בגובה 150$ שמקבל הלקוח במועד נחיתתו ביעד בכרטיס הפספורטכארד. זאת ללא כל צורך להוכיח את שווי התכולה שהיתה במזוודה. כך הופך את כיסוי הכבודה של פספורטכארד לכיסוי הכבודה היחיד בעולם המעניק ללקוחותיו פיצוי של עד 1000$ בזמן שהותו בחו"ל. בכך הופך מכיסוי המבוסס על שיפוי המבוטח, לכיסוי המבוסס על פיצוי המבוטח.
כחלק מהשירות תעדכן פספורטכארד באמצעות שירות BlueRibbonBags פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה הלקוח נמצא .
הדאגה לשלמות חווית הנסיעה מצד פספורטכארד עמדה גם בבסיס שירות Flight Delay שהשיקה החברה לפני שנה והוא זמין לכל לקוחות פספורטכארד גם היום: לקוחות שטיסתם מתעכבת יותר מ-90 דקות יכולים להתארח ללא תשלום ב-1200 טרקליני יוקרה ברחבי העולם להמשך המתנה בשדה התעופה.
רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "אנחנו שמחים שהמשימה שלנו להעניק חווית שירות מושלמת למבוטחים והמבוטחות שלנו מקבל ביטוי גם בדו"ח של הרשות שמפקחת עלינו. זאת תוצאה של עבודה יומיומית שמטרתה להמשיך ולהוביל את שוק ביטוח הנסיעות לחו"ל, בזכות סל שירותים ייחודי שניתן ללקוחות פספורטכארד."