לשכת התיירות של איטליה בישראל (ENIT) משיקה קמפיין ברשתות החברתיות תחת הכותרת: WE MISS YOU ITALY
במסגרת הקמפיין, יעלו לרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר) תמונות מאתרים מוכרים ואהובים על הישראלים באיטליה עם התיוג WE MISS YOU ITALY#. בכל יום יעלה פוסט עם תמונות מיעד פופולרי אחר שהתייר הישראלי אוהב באיטליה: החל מרומא, מילאנו, טוסקנה, ונציה, סיציליה ועוד.
במסגרת הקמפיין לשכת התיירות של איטליה מזמינה את הישראלים להעלות תמונות נבחרות שלהם מחופשות באיטליה והמקומות אליהם הם מתגעגעים בארץ המגף.
לינק לפייסבוק של לשכת התיירות של איטליה בישראל BeItalia:
https://www.facebook.com/%D7%91%D7%90%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%94-Be-Italia-343735562829571
לינק לאינסטגרם של לשכת התיירות של איטליה בישראל BeItalia:
https://www.instagram.com/be_italia_il/
לינק לטוויטר של לשכת התיירות של איטליה בישראל BeItalia:
בשנת 2019 הגיעו לאיטליה קרוב ל-250,000 ישראלים כשהיעדים הפופולריים ביותר על הישראלים באיטליה הם: רומא, מילאנו, נאפולי, ונציה וטוסקנה
קצת נתונים על התיירות היוצאת מישראל לאיטליה בשנת 2019
בשנת 2019 הגיעו לאיטליה קרוב ל-250 אלף ישראל, עלייה של 3.5% לעומת 2018.
מספר הלינות של ישראלים באיטליה בשנת 2019 עמד על 950 אלף.
סך כל ההוצאות של מטיילים ישראלים באיטליה הסתכמו בכ-110 מיליון יורו, עליה של 3.8% לעומת שנת 2018.
41% מכלל ההוצאות של מטיילים ישראלים באיטליה בשנת 2019 הן במחוז לאציו, שבירתו היא העיר רומא, לאחר מכן מחוז לומברדיה (בירתו מילאנו) ומחוז קמפניה (בירתו נאפולי) עם 20% ו-11% בהתאמה.
מרבית הישראלים מעדיפים חופשה המשלבת תרבות ואמנות בערים ייעודיות באיטליה וטיולים אלה הינם ההוצאה המרכזית של הישראלים באיטליה שמסתכמת בכמעט 55 מיליון יורו שמהווים 50% מכלל ההוצאות. לאחר מכן חופשות בחופי איטליה מהוות 12.9% עם הוצאות של 14 מיליון יורו וחופשות ספורט עם קרוב ל-6 מיליון יורו.
מרבית התיירים הישראלים לנים בבתי מלון ואתרי נופש ובמהלך שנת 2019 הוציאו על לינה שם כ-66 מיליון יורו שמהווים 61% מסך כל ההוצאות. אירוח אצל קורבי משפחה וחברים מהווה 12% מסך ההוצאות עם 13 מיליון יורו ואילו השכרת בתים/דירות מהווים 10% מכלל ההוצאות עם 11 מיליון יורו.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=108920