יונייטד איירליינס השיקה שירות חדש וידידותי לנוסעי החברה, צ’ק אין לכבודה במהירות שיא. השירות פועל באמצעות אפליקציית יונייטד במבחר נמלי תעופה בארה"ב
יונייטד איירליינס (United Airlines) השיקה שירות חדש וידידותי לנוסעי החברה, צ'ק אין לכבודה במהירות שיא. השירות פועל באמצעות אפליקציית יונייטד בו מציינים את מספר המזוודות שהנוסע מעוניין לשלוח, מניחים את הכבודה בתחנות ייעודיות , סורקים את כרטיס העלייה למטוס ואיש צוות מצרף את התג לאחר בדיקת זיהוי הנוסע.
השירות החדש של חברת יונייטד איירליינס הושק תחילה בשיקגו, ניוארק, וושינגטון די.סי, יוסטון, דנוור, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, כשבעתיד יפעל גם בעשרות נמלי תעופה נוספים. לדברי החברה מדובר בשירות מסוג: "שליחת כבודה בפחות מדקה". הופעל לראשונה בניוארק, בחודש אוגוסט 2021 וקיצר משמעותית את הליך הצ'ק אין.
בתגובה אמר טובי אנקוויסט (Toby Enqvist), מנהל שירות לקוחות ביונייטד איירליינס: "נתוני הבדיקה שלנו מוכיחים שהתהליך החינמי והפשוט הזה חוסך ללקוחותינו זמן רב ואנרגיה כשהם מתכוננים לטיסה שלהם. אנו שמחים להיות הראשונים להציע שירות זה לכל הלקוחות שמבצעים צ'ק-אין באפליקציה עטורת הפרסים שלנו".
הטכנולוגיה החדשה מגיעה לאחר השקת סדרת שירותים אחרים שניתן לבצע באפליקציית יונייטד איירליינס, כולל הזמנה מראש של ארוחות, חטיפים ומשקאות לפני הטיסה.
לסרטון לחצו כאן
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=124013